Record Details

РОЗВИТОК ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПРИ ПРОГРАМНОМУ ЦИКЛІЧНОМУ НАВАНТАЖЕННІ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РОЗВИТОК ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПРИ ПРОГРАМНОМУ ЦИКЛІЧНОМУ НАВАНТАЖЕННІ
РАЗВИТИЕ ДЕФОРМАЦИОННОГО РЕЛЬЕФА ПРИ ПРОГРАММНЫХ ЦИКЛИЧЕСКИХ НАГРУЗКАХ
THE DEVELOPMENT OF DEFORMATION RELIEF AT PROGRAM CYCLIC LOADING
 
Creator Карускевич, М.; Національний авіаційний університет
Маслак, Т.; Національний авіаційний університет
Капустинський, А.; Національний авіаційний університет
Сейдаметова, Г.; Національний авіаційний університет
 
Subject
авіаційні конструкції; втома; алюмінієві сплави; деформаційний рельєф; екструзійно / інтрузійна структура; нагромадження пошкодження;
УДК 620.179.1(045)

авиационные конструкции; усталость; алюминиевый сплав; деформационный рельеф; экструзийно/интузийная структура; накопление повреждений;
УДК 620.179.1(045)

aircraft structures; fatigue; aluminium alloys; deformation relief; exstrusion / intrusion structure; damage accumulation;
UDC 620.179.1(045)
 
Description Випробування зразків алюмінієвого сплаву Д16АТ показали, що деформаційний рельєф, який формується на поверхні плакованого шару в процесі циклічного навантаження є чутливим до зміни режиму циклічно-го навантаження. Чутливість деформаційного рельєфу до максимального напруження циклу наванта-ження відмічена як при переході на більш високий рівень напружень, так і при переході на менші цикліч-ні напруження.
Испытания образцов алюминиевого сплава Д16АТ показали, что деформационный рельеф, который формируется на поверхности плакированного слоя в процессе циклического нагружения является чувствительным к изменению режима цикличной нагрузки. Чувствительность деформационного рельефа до максимального напряжения цикла нагрузки отмечена как при переходе на более высокий уровень напряжений, так и при переходе на меньшие циклические напряжения.
The fatigue tests of aluminum alloy D16AT have been shown that the deformation relief which is formed on the surface of clad layer under cyclic loading is sensitive to the cyclic loading regime changes. It has been noted the there is the deformation relief sensitivity to the maximum cyclic loading under transition from less to high stress level as well as from high to less stress level.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5164
10.18372/2310-5461.6.5164
 
Source Наукоємні технології; Том 6, № 2 (2010); 18-21
Science-based technologies; Том 6, № 2 (2010); 18-21
Наукоемкие технологии; Том 6, № 2 (2010); 18-21
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ