РОЗВИТОК ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПРИ ПРОГРАМНОМУ ЦИКЛІЧНОМУ НАВАНТАЖЕННІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
РОЗВИТОК ДЕФОРМАЦІЙНОГО РЕЛЬЄФУ ПРИ ПРОГРАМНОМУ ЦИКЛІЧНОМУ НАВАНТАЖЕННІ
РАЗВИТИЕ ДЕФОРМАЦИОННОГО РЕЛЬЕФА ПРИ ПРОГРАММНЫХ ЦИКЛИЧЕСКИХ НАГРУЗКАХ THE DEVELOPMENT OF DEFORMATION RELIEF AT PROGRAM CYCLIC LOADING |
|
Creator |
Карускевич, М.; Національний авіаційний університет
Маслак, Т.; Національний авіаційний університет Капустинський, А.; Національний авіаційний університет Сейдаметова, Г.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
авіаційні конструкції; втома; алюмінієві сплави; деформаційний рельєф; екструзійно / інтрузійна структура; нагромадження пошкодження; УДК 620.179.1(045) — авиационные конструкции; усталость; алюминиевый сплав; деформационный рельеф; экструзийно/интузийная структура; накопление повреждений; УДК 620.179.1(045) — aircraft structures; fatigue; aluminium alloys; deformation relief; exstrusion / intrusion structure; damage accumulation; UDC 620.179.1(045) |
|
Description |
Випробування зразків алюмінієвого сплаву Д16АТ показали, що деформаційний рельєф, який формується на поверхні плакованого шару в процесі циклічного навантаження є чутливим до зміни режиму циклічно-го навантаження. Чутливість деформаційного рельєфу до максимального напруження циклу наванта-ження відмічена як при переході на більш високий рівень напружень, так і при переході на менші цикліч-ні напруження.
Испытания образцов алюминиевого сплава Д16АТ показали, что деформационный рельеф, который формируется на поверхности плакированного слоя в процессе циклического нагружения является чувствительным к изменению режима цикличной нагрузки. Чувствительность деформационного рельефа до максимального напряжения цикла нагрузки отмечена как при переходе на более высокий уровень напряжений, так и при переходе на меньшие циклические напряжения. The fatigue tests of aluminum alloy D16AT have been shown that the deformation relief which is formed on the surface of clad layer under cyclic loading is sensitive to the cyclic loading regime changes. It has been noted the there is the deformation relief sensitivity to the maximum cyclic loading under transition from less to high stress level as well as from high to less stress level. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-11-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5164
10.18372/2310-5461.6.5164 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 6, № 2 (2010); 18-21
Science-based technologies; Том 6, № 2 (2010); 18-21 Наукоемкие технологии; Том 6, № 2 (2010); 18-21 |
|
Language |
uk
|
|