ТЕРМОДИНАМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАМКНЕНОГО ТА ОБЕРНЕНОГО (ІДЕАЛЬНОГО) ЦИКЛІВ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬ БІОДИЗПАЛИВО
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ТЕРМОДИНАМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАМКНЕНОГО ТА ОБЕРНЕНОГО (ІДЕАЛЬНОГО) ЦИКЛІВ ДВИГУНІВ ВНУТРІШНЬОГО ЗГОРАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬ БІОДИЗПАЛИВО
ТЕРМОДИНАМИЧЕСКАЯ ЭФФЕКТИВНОСТЬ ЗАМКНУТОГО И ОБРАТНОГО (ИДЕАЛЬНОГО) ЦИКЛОВ ДВИГАТЕЛЕЙ ВНУТРЕННЕГО СГОРАНИЯ, ИСПОЛЬЗУЮЩИХ БИОДИЗТОПЛИВА THERMODYNAMIC EFFICIENCY CLOSED AND BACK (IDEAL) CYCLES OF INTERNAL COMBUSTION ENGINES USING BIOFUELS |
|
Creator |
Бойко, Т.; Національний авіаційний університет
Кондратюк, Г.; Інститут відновлюваної енергетики НАН України |
|
Subject |
—
термодинамічний цикл; біопаливо; двигуни внутрішнього згорання; застосування різних видів біопалива; питома робота циклу; питомі витрати палива; ефективний тиск УДК 620.92.579.66 — термодинамический цикл; биотопливо; двигатели внутреннего сгорания; применение различных видов биотоплива; удельная работа цикла; удельный расход топлива; эффективное давление УДК 620.92.579.66 — thermodynamic cycle; biofuels; internal combustion engine; using different types of biofueles; specific work cycle; the units cost of fuel; effective pressure UDK 620.92.579.66 |
|
Description |
Наведено розрахунки ідеальних термодинамічних циклів двигуна внутрішнього згоряння при застосуванні різних видів рідкого біопалива. Показано, що в разі зменшення теплоти згоряння біопалива пропорційно зменшується питома робота циклу та середня потужність двигуна і пропорційно збільшуються питомі витрати палива та середній ефективний тиск.
Приведены расчеты идеальных термодинамических циклов двигателя внутреннего сгорания при применении различных видов биотоплива. Показано, что в случае уменьшения теплоты сгорания биотоплива пропорционально уменьшается удельная работа цикла и средняя мощность двигателя и пропорционально увеличиваются удельные затраты топлива и среднее эффективное давление. Calculated ideal thermodynamic cycles of internal combustion engine when using different types of liquid biofuels. It is shown that a decrease in the heat of combustion of biofuels be proportionally reduced the specific work cycle and the average engine power and increases in proportion to the unit cost of fuel and mean effective pressure. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-11-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5029
10.18372/2310-5461.5.5029 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 5, № 1 (2010); 90-97
Science-based technologies; Том 5, № 1 (2010); 90-97 Наукоемкие технологии; Том 5, № 1 (2010); 90-97 |
|
Language |
uk
|
|