Record Details

РОЗРАХУНОК ТА ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ВИКИДІВ ДЕЯКИХ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА АЛЬТЕРНАТИВНИХ АВІАЦІЙНИХ ПАЛИВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РОЗРАХУНОК ТА ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ВИКИДІВ ДЕЯКИХ ВІДПРАЦЬОВАНИХ ГАЗІВ ПІД ЧАС ВИКОРИСТАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА АЛЬТЕРНАТИВНИХ АВІАЦІЙНИХ ПАЛИВ
РАСЧЕТ И СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ВЫБРОСОВ НЕКОТОРЫХ ОТРАБОТАННЫХ ГАЗОВ ПРИ ИСПОЛЬЗОВАНИИ ТРАДИЦИЙНХ И АЛЬТЕРНАТИВНЫХ АВИФЦИОННОГО ТОПЛИВА
CALCULATION AND COMPARATIVE ANALYSIS OF SOME EXHAUST GASES EMISSIONS DURING USE TRADYTSIYNH AND ALTERNATIVE AVIAION FUEL
 
Creator Бойченко, С. В.
Яковлєва, А. В.
Наумчук, Г. О
 
Subject
повітряно-реактивні двигуни; реактивне паливо; екологічні характеристики; відпрацьовані гази; токсичність; біопаливо; парниковий ефект; парникові гази
УДК 504.054:662.756.3+665.71:551.558.74(045)

воздушно-реактивные двигатели; реактивное топливо; экологические характеристики; отработанные газы; токсичность; биотопливо; парниковый эффект; парниковые газы
УДК 504.054:662.756.3+665.71:551.558.74(045)

jet engines; jet fuel; environmental characteristics; fumes; toxicity; energy; greenhouse effect; greenhouse gases
UDC 504.054:662.756.3+665.71:551.558.74(045)
 
Description Дослідженню екологічні проблеми, пов’язані з використанням палив для повітряно-реактивних двигунів. Розглянуто та проаналізовано викиди основних компонентів відпрацьованих газів, що утворюються в результаті використання традиційних та альтернативних авіаційних палив. Особливу увагу приділено оцінюванню негативного впливу процесів використання нафтових палив для повітряно-реактивних двигунів на сучасний стан навколишнього середовища. Показано можливість зниження викидів деяких відпрацьованих газів повітрняних суден на прикладі авіаційних біопалив, отриманих з рослинної жировмісної сировини. Вказано на потенційний позитивний ефект від застосування біопалив для авіації.
Данная статья посвящена исследованию экологических проблем, связанных с использованием топлива для воздушно-реактивных двигателей. Рассмотрено доступные на сегодня энергетические ресурсы, которые могут применяться в процессах производства топлив для воздушно-реактивных двигателей наравне с нефтью. Проанализированы выбросы основных компонентов отработанных газов, образующихся в результате использования традиционных и альтернативных авиационных топлив. Особое внимание уделено оценке негативного влияния процессов использования нефтяных топлив для воздушно-реактивных двигателей на современное состояние окружающей среды. Показана возможность снижения выбросов некоторых випрацьованих газов повитрняних судов на примере авиационных биотоплив полученных из растительного жиросодержащей сырья. В работе указано на потенциальный положительный эффект от применения биотоплива для авиации.
This article is devoted to investigation of the environmental problems associated with the use of fuels for air-jet engines. Energy resources that are available nowadays and may be used for production of fuels for air-jet engines similarly to crude oil are described. The main components of the exhaust emissions of gases that result from the use of traditional and alternative aviation fuels are considered and analyzed. Particular attention is paid to assessment of the negative impact of the use of petroleum fuels for air-jet engines on the current state of the environment. The possibility of reducing emissions of certain exhaust gases from aircrafts using aviation biofuels is shown at the example of fuels obtained from vegetable oil-containing feedstock. The paper indicated the potential positive effect of the use of biofuels for aviation.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-05-29
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/8230
10.18372/2310-5461.25.8230
 
Source Наукоємні технології; Том 25, № 1 (2015); 57-62
Science-based technologies; Том 25, № 1 (2015); 57-62
Наукоемкие технологии; Том 25, № 1 (2015); 57-62
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ