ПОБУДОВА, ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЦЕНТРАЛІЗОВАНИХ БОРТОВИХ СИСТЕМ ДІАГНОСТИКИ І ВБУДОВАНИХ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ АВІОНІКИ СУЧАСНИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПОБУДОВА, ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЦЕНТРАЛІЗОВАНИХ БОРТОВИХ СИСТЕМ ДІАГНОСТИКИ І ВБУДОВАНИХ СИСТЕМ КОНТРОЛЮ АВІОНІКИ СУЧАСНИХ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН
ПОСТРОЕНИЕ , ЭКСПЛУАТАЦИЯ И ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ ЦЕНТРАЛИЗОВАННЫХ БОРТОВЫХ СИСТЕМ ДИАГНОСТИКИ И ВСТРОЕННЫХ СИСТЕМ КОНТРОЛЯ АВИОНИКИ СОВРЕМЕННЫХ ВОЗДУШНЫХ СУДОВ THE CONSTRUCTION , OPERATION AND MAINTENANCE CENTRALIZED ON-BOARD DIAGNOSTICS SYSTEMS AND EMBEDDED CONTROL SYSTEMS AVIONICS OF MODERN AIRCRAFT |
|
Creator |
Захарченко, В. П.
Ільєнко, C. C. Курганський, О. Ю. Мухін, В. В. |
|
Subject |
—
вбудована система контролю; система діагностування та технічного обслуговування літака; функція моніторингу стану літака; модулі обчислювача централізованого ТО; додатковий віддалений термінал; блок управління системою локальної мережі 629.735.083.06 (045) — встроенная система контроля; система диагностирования и технического обслуживания самолета; функция мониторинга состояния самолета; модули вычислителя централизованного ТО; дополнительный удаленный терминал; блок управления системой локальной сети 629.735.083.06 (045) — embedded system control; system diagnostics and maintenance of aircraft; aircraft condition monitoring function modules calculator centralized maintenance; additional remote terminal unit system management LAN 629.735.083.06 (045) |
|
Description |
Розробка централізованих бортових систем діагностики і вбудованих систем контролю функціонування складних автоматизованих комплексів сучасних повітряних суден (ПС) на етапі проектування та використання їх під час льотній та технічній експлуатації при технічному обслуговування та ремонті (ТО і Р) дозволяє зменшити кількість випадкових відмовних ситуацій в польоті до майже неможливих. Це, в свою чергу вплинуло на глобальну стратегію підвищення безпеки польотів (стратегія ICAO) та дозволило зменшити час обслуговування ПС при підготовці до польотів. Ця складна, багатогранна задача вирішується за рахунок своєчасного інформування, як пілотів під час польоту, так і технічного персоналу під час обслуговування ПС «на землі». ТО і Р за допомогою централізованих бортових систем діагностики та вбудованих систем контролю (ВСК) щодо функціональних систем (ФС) сучасних ПС дає можливість отримати інформацію про стан та відмови ФС та відреагувати інженерно-технічному персоналу в стислі строки з можливістю дистанційного опрацювання даних про відмовні ситуації.
Разработка централизованных бортовых систем диагностики и встроенных систем контроля функционирования сложных автоматизированных комплексов современных воздушных судов (ПС) на этапе проектирования и использования их при летной и технической эксплуатации при техническом обслуживании и ремонте (Тоир) позволяет уменьшить количество случайных отказных ситуаций в полете до почти невозможных. Это, в свою очередь, повлияло на глобальную стратегию повышения безопасности полетов (стратегия ICAO) и позволило уменьшить время обслуживания ВС при подготовке к полетам. Эта сложная, многогранная задача решается за счет своевременного информирования, как пилотов во время полета, так и технического персонала во время обслуживания ПС «на земле». Тоир с помощью централизованных бортовых систем диагностики и встроенных систем контроля (ВСК) относительно функциональных систем (ФС) современных ПС дает возможность получить информацию о состоянии и отказа ФС и отреагировать инженерно-техническому персоналу в сжатые сроки с возможностью дистанционной обработки данных о отказные ситуации. Development of the central board diagnostic systems and embedded systems control the operation of complex automated systems of modern aircraft at the design stage and use them in flight and technical operation during maintenance and repair can reduce the number of random abandoned situations in flight to almost impossible. This, in turn, affected the global strategy of increasing safety (strategy ICAO) has reduced the time and aircraft maintenance in preparation for flight. This complex, multifaceted problem solved by timely informing the pilot during the flight and technical personnel in the service of the SS "on the ground". Maintenance and repair using centralized on-board diagnostic systems and embedded control systems on functional systems of modern aircraft enables to get information on the status and refusal to respond FS and engineering staff in the short term with remote data processing of Refusal situation. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-12-16
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/11188
10.18372/2310-5461.32.11188 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 32, № 4 (2016); 434-440
Science-based technologies; Том 32, № 4 (2016); 434-440 Наукоемкие технологии; Том 32, № 4 (2016); 434-440 |
|
Language |
uk
|
|