Record Details

НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА
 
Creator Юдіна, Н.В.; Національний технічний університет України «КПІ»
Терещенко, М.О.; Національний технічний університет України «КПІ»
 
Subject
УДК 339.138:617
 
Description Розглядаються підходи щодо застосування проективних методик при вивченні асоциативного поля споживча.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2008-04-16
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4021
 
Source Problems of a systemic approach to the economy enterprises; Том 2, № 6 (2008)
Проблеми системного підходу в економіці підприємств; Том 2, № 6 (2008)
Электронный журнал «Проблемы системного подхода в экономике»; Том 2, № 6 (2008)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ