Record Details

НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ
 
Creator Гуріна, Г.С.; Національний авіаційний університет, м.Київ
Кононова, А.; Національний авіаційний університет, м.Київ
 
Subject
УДК 243.11
 
Description У статті розглянуті основні проблеми, з якими мають справу всі підприємства в умовах кризи, а також висвітлені основні помилки керівників підприємств при спробах вивести підприємство із кризи. Визначені основні шляхи подолання загальних проблем, що виникають та уникнення типових помилок, які тільки погіршують ситуацію.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2010-06-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4577
 
Source Problems of a systemic approach to the economy enterprises; Том 1, № 13 (2010)
Проблеми системного підходу в економіці підприємств; Том 1, № 13 (2010)
Электронный журнал «Проблемы системного подхода в экономике»; Том 1, № 13 (2010)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ