НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІНИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ КРИЗИ
|
|
Creator |
Гуріна, Г.С.; Національний авіаційний університет, м.Київ
Кононова, А.; Національний авіаційний університет, м.Київ |
|
Subject |
—
УДК 243.11 |
|
Description |
У статті розглянуті основні проблеми, з якими мають справу всі підприємства в умовах кризи, а також висвітлені основні помилки керівників підприємств при спробах вивести підприємство із кризи. Визначені основні шляхи подолання загальних проблем, що виникають та уникнення типових помилок, які тільки погіршують ситуацію.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2010-06-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4577
|
|
Source |
Problems of a systemic approach to the economy enterprises; Том 1, № 13 (2010)
Проблеми системного підходу в економіці підприємств; Том 1, № 13 (2010) Электронный журнал «Проблемы системного подхода в экономике»; Том 1, № 13 (2010) |
|
Language |
uk
|
|