Record Details

МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗТАШУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО РОЗТАШУВАННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОРГОВИХ ЦЕНТРІВ
 
Creator Королькова, О.М.; КНТЕУ
 
Subject
УДК 339.175
 
Description Розглядаються фактори і принципи розміщення вітчизняних торгових центрів. Здійснено порівняльний аналіз закордонних і вітчизняних підходів до визначення алгоритму вибору місць розміщення торгових центрів. Проведено дослідження територіального розташування торгових центрів м. Києва. Запропоновано комплексний підхід до визначення показників для проведення маркетингового порівняльного аналізу території потенційних місць розміщення торгових центрів.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2007-04-09
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/3955
 
Source Problems of a systemic approach to the economy enterprises; Том 4, № 4 (2007)
Проблеми системного підходу в економіці підприємств; Том 4, № 4 (2007)
Электронный журнал «Проблемы системного подхода в экономике»; Том 4, № 4 (2007)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ