Record Details

AIRLINE MARKETING COMPLEX, WHAT provides passenger transport

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title AIRLINE MARKETING COMPLEX, WHAT provides passenger transport
КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ АВІАКОМПАНІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ
 
Creator Петровська, С.В.
 
Subject


УДК 339.138
 
Description The new going is offered near forming of complex of marketing of airline which carries out passenger transportations, the basing on the specification of chainlet «marketing of airline is a marketing complex – constituent of object of influence».
Запропоновано новий підхід до формування комплексу маркетингу авіакомпанії, що здійснює пасажирські перевезення, який базується на конкретизації ланцюжка "маркетинг авіакомпанії – комплекс маркетингу – складова об'єкту впливу".
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor

 
Date 2009-03-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3714
 
Source Problems Systematic Approach in Economics; № 29 (2009); 45-50
Проблемы системного подхода в экономике; № 29 (2009); 45-50
Проблеми системного підходу в економіці; № 29 (2009); 45-50
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ