ЛОГІСТИЧНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ КОМПАНІЙ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЛОГІСТИЧНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ КОМПАНІЙ
LOGISTICS PRINCIPLES SEGMENTING CONSUMER COMPANIES ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ КОМПАНИЙ |
|
Creator |
Карпунь, О.В.
|
|
Subject |
споживчий ринок; маркетинг; сегментація; споживачі; прибуток; витрати
658.7(045) — 658.7(045) — 658.7(045) |
|
Description |
В статті були досліджені традиційні маркетингові методи сегментації споживчого ринку та запропоновані логістичні принципи сегментації споживачів компанії з метою отримання максимального прибутку при мінімізації витрат.
In article traditional methods customer segmentation were investigated and were ordered logistical principals of customer segmentation for receiving maximum profits and minimizing expenses. В статье были исследованы традиционные методы сегментации потребительского рынка и предложены логистические принципы сегментации потребителей компании с целью получения максимальной прибыли при минимизации затрат. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-03-21
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3769
|
|
Source |
Problems Systematic Approach in Economics; № 30 (2009); 135-140
Проблемы системного подхода в экономике; № 30 (2009); 135-140 Проблеми системного підходу в економіці; № 30 (2009); 135-140 |
|
Language |
uk
|
|