Record Details

ЛОГІСТИЧНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ КОМПАНІЙ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЛОГІСТИЧНІ ПРИНЦИПИ СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ КОМПАНІЙ
LOGISTICS PRINCIPLES SEGMENTING CONSUMER COMPANIES
ЛОГИСТИЧЕСКИЕ ПРИНЦИПЫ СЕГМЕНТИРОВАНИЯ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ КОМПАНИЙ
 
Creator Карпунь, О.В.
 
Subject споживчий ринок; маркетинг; сегментація; споживачі; прибуток; витрати
658.7(045)

658.7(045)

658.7(045)
 
Description В статті були досліджені традиційні маркетингові методи сегментації споживчого ринку та запропоновані логістичні принципи сегментації споживачів компанії з метою отримання максимального прибутку при мінімізації витрат.
In article traditional methods customer segmentation were investigated and were ordered logistical principals of customer segmentation for receiving maximum profits and minimizing expenses.
В статье были исследованы традиционные методы сегментации потребительского рынка и предложены логистические принципы сегментации потребителей компании с целью получения максимальной прибыли при минимизации затрат.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2009-03-21
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3769
 
Source Problems Systematic Approach in Economics; № 30 (2009); 135-140
Проблемы системного подхода в экономике; № 30 (2009); 135-140
Проблеми системного підходу в економіці; № 30 (2009); 135-140
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ