Record Details

PROSPECTS OF UKRAINE LOW-COST AVIATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title PROSPECTS OF UKRAINE LOW-COST AVIATION
Перспективы развития малобюджетной авиации в Украине
Перспективи розвитку малобюджетної авіації в Україні
 
Creator Kasianova, Nataliia; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Suvorova, Kateryna; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
airline; airlines; low-cost aviation; pricing; profit
338.47

авиакомпания; авиаперевозки; малобюджетная авиация; прибыль; ценовая политика
338.47

авіакомпанія; авіаперевезення; малобюджетна авіація; прибуток; цінова політика
338.47
 
Description Purpose: The purpose of the article is to show that the budgetary development of aviation in the market of domestic flights in Ukraine will not only increase the use of the aircraft by the end user, but also maximize the profits for the domestic airlines. Methods: We used economic analysis methods to assess the costs for air travel. The necessity of the use of passengers load factor was justified, indicators of the efficiency of the airline were calculated. The advantages of the air transport compared to the rail transport were shown on the basis of a comparative analysis. Results: We considered the relationship between the volume of air traffic and the revenue of the potential clients. The feasibility of reducing prices on air tickets to the level of railway tariffs was proved. The concept of low cost airlines was defined, the factors to decrease the air travel prices were identified. Maximisation of the airline profits can be achieved with an affordable price, which will increase passenger traffic. Discussion: In Ukraine there is an urgent need for new solutions that would help airlines to successfully conduct its business and meet the needs of passengers on domestic routes. There is no doubt that in times of economic crisis, inflation has a significant impact on the real incomes of consumers, and this study proves the feasibility of establishing a low-budget domestic aviation and its use on domestic routes during the economic crisis.
Цель: Цель статьи – доказать, что развитие бюджетной авиации на рынке внутренних авиаперевозок Украины позволит не только увеличить использование самолета конечным потребителем, но и максимизировать прибыль отечественных авиакомпаний. Методы: Были использовали методы экономического анализа для оценки расходов на авиаперевозки. Обоснована необходимость использования коэффициента загрузки пассажирских мест, рассчитаны показатели эффективности работы авиакомпании. На основе сравнительного анализа показаны преимущества воздушного транспорта по сравнению с железнодорожными перевозками. Результаты: Рассмотрена взаимосвязь между объемом авиаперевозок и доходами потенциальных клиентов, доказана целесообразность снижения цен на авиабилеты до уровня железнодорожных тарифов. Обоснована концепция низкой стоимости авиаперевозок, определены факторы удешевления авиаперелетов. Максимизация прибыли авиакомпании должна быть достигнута за счет доступной цены, что позволит увеличить пассажиропоток. Обсуждение: В Украине существует острая потребность в новых решениях, которые могли бы помочь авиакомпаниям успешно вести свой бизнес и удовлетворять потребности пассажиров на внутренних воздушных линиях. Не вызывает сомнения тот факт, что во времена экономического кризиса, инфляция существенно влияет на реальные доходы потребителей, а данное исследование позволяет обосновать целесообразность создания малобюджетной отечественной авиации и ее использования на внутренних линиях в условиях экономического кризиса.
Мета: Мета статті – довести, що розвиток бюджетної авіації на ринку внутрішніх авіаперевезень України дозволить не тільки збільшити використання літаків кінцевим споживачем, а й максимізувати прибуток вітчизняних авіакомпаній. Методи: Було використано методи економічного аналізу для оцінки витрат на авіаперевезення. Обґрунтовано необхідність використання коефіцієнта завантаження пасажирських місць, розраховано показники ефективності роботи авіакомпанії. На основі порівняльного аналізу показано переваги повітряного транспорту в порівнянні з залізничними перевезеннями. Результати: Розглянуто взаємозв'язок між обсягом авіаперевезень і доходами потенційних клієнтів, доведено доцільність зниження цін на авіаквитки до рівня залізничних тарифів. Обґрунтовано концепцію низької вартості авіаперевезень, визначено фактори здешевлення авіаперельотів. Максимізація прибутку авіакомпанії повинна бути досягнута за рахунок доступної ціни, що дозволить збільшити пасажиропотік. Обговорення: В Україні існує гостра потреба в нових рішеннях, які могли б допомогти авіакомпаніям успішно вести свій бізнес і задовольняти потреби пасажирів на внутрішніх повітряних лініях. Не викликає сумніву той факт, що за часів економічної кризи, інфляція істотно впливає на реальні доходи споживачів, а це дослідження дозволяє обгрунтувати доцільність створення малобюджетной вітчизняної авіації та її використання на внутрішніх лініях в умовах економічної кризи.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-06-21
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10443
10.18372/2306-1472.67.10443
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 67, № 2 (2016); 114-120
Вестник Национального авиационного университета; Том 67, № 2 (2016); 114-120
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 67, № 2 (2016); 114-120
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ