РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПІД ЧАС ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
РЕАЛІЗАЦІЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПІД ЧАС ПЕРЕКЛАДУ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ
|
|
Creator |
Денисенко, О. Є.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
— УДК 81’ 255: 659.1 (043.2) |
|
Description |
Стаття присвячена аналізу особливостей побудови рекламних слоганів відповідно до порушень/дотримань принципу Кооперації (чотирьох максим), запропонованого Полем Грайсом та їх перекладу із реалізацією перекладацьких трансформацій за класифікацією О.Д. Швейцара та збереженням/незбереженням порушення/дотримання максим оригіналу.
|
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-01-25
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/NM/article/view/3305
|
|
Source |
Наука і молодь; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Гуманітарна серія; 147-150
Science and Youth; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Гуманітарна серія; 147-150 Наука и молодежь; № 11-12 (2012): Наука і молодь. Гуманітарна серія; 147-150 |
|
Language |
uk
|
|