Record Details

Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт
Development of territories marketing using the Forsyth methodology
 
Creator Сібрук, Анастасія Володимирівна
Сібрук, Віктор Леонідович
Sibruk, Anastasiia
Sibruk, Viktor
 
Subject маркетинг
управління територіями
методика Дельфі
Форсайт
термін
аналітичний підхід
marketing
territory management
Delphi technique
Foresight
term
analytical approach
UDC 332.143
 
Description Користування територіальними ресурсами передбачає пошук рішень щодо організації ефективної колаборації між стейкхолдерами та особливостями управління локальними об’єктами у ситуаціях, які характеризуються багатозадачністю, обмеженістю ресурсів, а також притаманної складним процесам невизначеністю. Враховуючи складність управління територіями, доцільним представляється оцінювати такі процеси в комплексі, намагаючись скласти загальну картину.
Робота присвячена питанням управління методологією маркетингу
територій на засадах Форсайт технологій. Обґрунтовано доцільність
застосування підходів і методів Форсайт в планування та організацію процесів
управління розвитком територій.
 
Date 2021-03-02T09:50:03Z
2021-03-02T09:50:03Z
2020-05-06
 
Type Thesis
 
Identifier Сібрук В., Сібрук А. Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт / В.Сібрук, А.Сібрук // Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (May 6-8, 2020). - Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd., 2020. - P. 105-110
332.143
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48040
 
Language uk
 
Relation S 40;
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ