Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт
Development of territories marketing using the Forsyth methodology |
|
Creator |
Сібрук, Анастасія Володимирівна
Сібрук, Віктор Леонідович Sibruk, Anastasiia Sibruk, Viktor |
|
Subject |
маркетинг
управління територіями методика Дельфі Форсайт термін аналітичний підхід marketing territory management Delphi technique Foresight term analytical approach UDC 332.143 |
|
Description |
Користування територіальними ресурсами передбачає пошук рішень щодо організації ефективної колаборації між стейкхолдерами та особливостями управління локальними об’єктами у ситуаціях, які характеризуються багатозадачністю, обмеженістю ресурсів, а також притаманної складним процесам невизначеністю. Враховуючи складність управління територіями, доцільним представляється оцінювати такі процеси в комплексі, намагаючись скласти загальну картину.
Робота присвячена питанням управління методологією маркетингу територій на засадах Форсайт технологій. Обґрунтовано доцільність застосування підходів і методів Форсайт в планування та організацію процесів управління розвитком територій. |
|
Date |
2021-03-02T09:50:03Z
2021-03-02T09:50:03Z 2020-05-06 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Сібрук В., Сібрук А. Розвиток маркетингу територій з використанням методології Форсайт / В.Сібрук, А.Сібрук // Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (May 6-8, 2020). - Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd., 2020. - P. 105-110
332.143 https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48040 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
S 40;
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|