Record Details

Навчально методичний комплекс з дисципліни "Інтернет-реклама"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально методичний комплекс з дисципліни "Інтернет-реклама"
Учебно методический комплекс по дисциплине "Интернет-реклама"
Educational and methodological complex on the discipline "Internet advertising"
 
Creator Васьківська, Олена Євгенівна
Ліченко, Анна Дмитрівна
Васьковская, Елена Евгеньевна
Личенко, Анна Дмитриевна
Vaskyvska, Olena
Lychenko, Anna
 
Subject інтернет-реклама
интернет-реклама
соціальні медіа
директ-маркетинг
рекламна діяльність
маркетингова модель
социальные медиа
директ-маркетинг
рекламная деятельность
маркентинговая модель
online advertising
direct marketing
advertising activities
 
Description Галузь знань: "Журналістика".
Навчальна дисципліна "Інтернет-реклама" є теоретичним підґрунтям формування зняь та вмінь фахівця у галузі реклами і зв'язків з громадскістю. Метою курсу є освоєння теоретичних і практичних основ створення та просування інтернет-реклами, розвиток ключових компетенцій в області розробки інтернет-реклами, оволодіння навиками прийняття ефективних рішень щодо розміщення інтернет-реклами з метою підвищення ефективності рекламних кампаній.
Учебная дисциплина "Интернет-реклама" является теоретической почвой формирования знаний и умений специалиста в отрасли рекламы и связей с общественностью. Целью курса является освоение теоретических и практических основ создания и продвижения интернет-рекламы, развитие ключевых компетенций в области разработки интернет-рекламы, овладения навыками принятия эффективных решений относительно размещения интернет-рекламы с целью повышения эффективности рекламных кампаний.
The study discipline "Internet advertising" is a theoretical ground for the formation of knowledge and skills of a specialist in the advertising and public relations industry. The purpose of the course is to master the theoretical and practical foundations of the creation and promotion of Internet advertising, to develop key competencies in the development of Internet advertising, to master the skills of making effective decisions regarding the placement of Internet advertising in order to increase the effectiveness of advertising campaigns
 
Date 2021-01-29T13:34:19Z
2021-01-29T13:34:19Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45576
 
Language uk
 
Format application/pdf
application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ