Гетерообраз американки у п'єсі О.Вайльда "Жінка, не варта уваги" та її сценічній версії: імагологічна перспектива
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Гетерообраз американки у п'єсі О.Вайльда "Жінка, не варта уваги" та її сценічній версії: імагологічна перспектива
|
|
Creator |
Висоцька, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
Оскар Вайльд
гетерообраз американка імагологічна перспектива американський ренесанс національний характер 821.09(100)(082) Н35 |
|
Description |
Література 1. Горький А.М. Сочинения в тридцяти томах. Т.29. – М.: Гослитиздат, 1955. – 672 с. 2. Посудієвська О.Р. Творчість О.Уайльда у контексті міжкультурного діалогу. Автореф. дис….канд. філол.наук. – Дніпропетровськ, 2012. – 20 с. 3. Чуковский, Корней. Оскар Уайльд // К.Чуковский. Люди и книги.– М.: ГИХЛ, 1960. – с. 625-670. 4. Aransaez, Christina P. The Importance of Being a Reader: A Revision of Oscar Wilde’s Work. – Hamburg: Anchor Academic Publishing, 2014. – 380 p. 5. Degler Frank. Cinema // Imagology: the Cultural Construction and Literary Representation of National Characters. Ed. by M.Beller & J.Leerssen. – Amsterdam-N.Y.: Rodopi, 2007. – p.295-297. 6. Ellmann, R. Oscar Wilde. – N.Y.: Knopf Doubleday, 2013. – 736 p. 7. Firchow, Peter. America 3: United States // Imagology: the Cultural Construction and Literary Representation of National Characters. Ed. by M.Beller & J.Leerssen. – Amsterdam-N.Y.: Rodopi, 2007. – P.9094. 8. Oscar Wilde in America: The Interviews. Ed. by M.Hofer & G.Scharnhorst. – Urbana & Chicago: U-ty of Illinois Press, 2010. – 193 p. 9. Wilde, Oscar. A Woman of No Importance // Five Plays by Oscar Wilde. – N.Y.: Bantam Books, 1969. – p. 59-122. Powered Друга з чотирьох «світських комедій» О. Вайльда, прем’єра котрої відбулася 19 квітня 1893 р. у театрі Хеймаркет на гребені гучного успіху попередньої п’єси, ніколи не належала до числа найпопулярніших творів славетного ірландця. Попри притаманну всій «четвірці» вишукану дотепність, розсипи парадоксів та невимушену легкість діалогу, в якому блискавичний обмін репліками нагадує гру в пінг-понг, «Жінка, не варта уваги», з одного боку, надміру статична, а з другого – надто старанно слідує канонам популярної мелодрами, де доброчесність торжествує, а зло покаране. Щоправда, в контексті пожвавлення інтересу до вайльдового спадку сучасні дослідники, озброєні новітніми методологіями (С. Елтіс, К.Нассаар, Е.Гуральник та П.Левітт, К.Пауелл тощо) здійснюють спроби переглянути усталений погляд на цю комедію як на «найслабкішу п’єсу Вайльда 1890-х рр.», «вичитуючи» в ній (чи «вчитуючи» в неї) підривні смисли. |
|
Date |
2020-07-02T13:19:23Z
2020-07-02T13:19:23Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Висоцька Н.О. Гетерообраз американки у п'єсі О.Вайльда "Жінка, не варта уваги" та її сценічній версії: імагологічна перспектива // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.15-21
978-617-7397-78-5 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43878 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Талком, Київ
|
|