Психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку
|
|
Creator |
Щербаньова, Катерина Вадимівна
|
|
Subject |
дипломна робота
сприйняття реклами авторська анкета тривожність медіграмотність порівняння аналізу |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна Дипломна робота відображена у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних особливостей сприйняття реклами особами різного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у процесі професійної підготовки студентів-психологів та викладання навчальної дисципліни з психології реклами. Методи дослідження – методики, унікальні опитувальники, відеоматеріал. |
|
Date |
2021-01-06T07:53:44Z
2021-01-06T07:53:44Z 2020 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|