Record Details

Психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку
 
Creator Щербаньова, Катерина Вадимівна
 
Subject дипломна робота
сприйняття реклами
авторська анкета
тривожність
медіграмотність
порівняння аналізу
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ".
Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія»,
освітньо-професійна програма «Практична психологія».
Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївна
Дипломна робота відображена у теоретичному аналізі та емпіричному дослідженні психологічних особливостей сприйняття реклами особами різного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити психологічні особливості сприйняття реклами особами різного віку. Матеріали дипломної роботи рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у процесі професійної підготовки студентів-психологів та викладання навчальної дисципліни з психології реклами.
Методи дослідження – методики, унікальні опитувальники, відеоматеріал.
 
Date 2021-01-06T07:53:44Z
2021-01-06T07:53:44Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45012
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ