Криза медіакультури інформаційного суспільства
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Криза медіакультури інформаційного суспільства
|
|
Creator |
Ороховська, Людмила Анатоліївна
|
|
Subject |
мас-медіа
медіакультура масова комунікація віртуалізація інформаційне суспільство людина 008+002 |
|
Description |
У статті досліджуються особливості розвитку медіакультури інформаційної доби та основні виміри її кризи: дегуманізація культури, перетворення мас-медіа на засіб маніпулювання свідомістю, розміщення в ЗМІ недостовірної інформації, комерціалізація мас-медіа. В статье исследуются особенности развития медиакультуры информационной эпохи и основные измерения ее кризиса: дегуманизация культуры, превращение масс-медиа в средство манипулирования сознанием, размещение в СМИ недостоверной информации, коммерциализация масс-медиа. In the article are explored the peculiarities of development of media culture of informational epoch(era) and the main measuring of its crisis: dehumanization of culture, conversion of media into means of manipulating of consciousness, posting of doubtful information in media, commercialization of media. |
|
Date |
2020-03-06T10:13:48Z
2020-03-06T10:13:48Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ороховська Л. А. Криза медіакультури інформаційного суспільства / Л. А. Ороховська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (філософія, політологія). – 2014. – № 1 (115). – С. 33-36.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41499 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Київський національний університет імені Тараса шевченка
|
|