Record Details

Криза медіакультури інформаційного суспільства

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Криза медіакультури інформаційного суспільства
 
Creator Ороховська, Людмила Анатоліївна
 
Subject мас-медіа
медіакультура
масова комунікація
віртуалізація
інформаційне суспільство
людина
008+002
 
Description У статті досліджуються особливості розвитку медіакультури інформаційної доби та основні виміри її кризи: дегуманізація культури, перетворення мас-медіа на засіб маніпулювання свідомістю, розміщення в ЗМІ недостовірної
інформації, комерціалізація мас-медіа.
В статье исследуются особенности развития медиакультуры информационной эпохи и основные измерения ее кризиса: дегуманизация культуры, превращение масс-медиа в средство манипулирования сознанием, размещение в СМИ недостоверной информации,
коммерциализация масс-медиа.
In the article are explored the peculiarities of development of media culture of informational epoch(era) and the main measuring of its crisis:
dehumanization of culture, conversion of media into means of manipulating of consciousness, posting of doubtful information in media, commercialization of media.
 
Date 2020-03-06T10:13:48Z
2020-03-06T10:13:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ороховська Л. А. Криза медіакультури інформаційного суспільства / Л. А. Ороховська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (філософія, політологія). – 2014. – № 1 (115). – С. 33-36.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41499
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Київський національний університет імені Тараса шевченка
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ