Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різними монетарними атитюдами
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різними монетарними атитюдами
|
|
Creator |
Підгірна, Наталія Сергіївна
|
|
Subject |
дипломна робота
смисложиттєві орієнтації цінності установки переконання монетарні атитюди ціннісно-смислова сфера |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: канд.психол наук, доцент Ічанська Олена Михайлівна
Дипломна робота містить теоретико-методологічні засади особливостей ціннісно-смислової сфери осіб з різними монетарними атитюдами. Другий розділ присвячений емпіричному дослідженню особливостей ціннісно-смислової сфери осіб з різними монетарними атитюдами . Встановлено, що респонденти з домінуючим монетарним атитюдом «Негативні емоції щодо грошей» вважають, що у оточуючих є повинності, вірять у справедливість, цінують традицій. Особи з домінуючим монетарним атитюдом «Терапевтична функція грошей» прагнуть досягти успіху та отримувати насолоду від життя. Люди з домінуючим монетарним атитюдом «Тривожність через гроші» схильні до конформності і катастрофізації. Матерiали дипломної роботи рекомендовано використовувати з метою профілактичної/корекційної роботи з ірраціональними установками. А також при вивченні вченими ціннісно-смислової сфери та монетарних атитюдів для ознайомлення з актуальними даними пов’язаними з цією тематикою. |
|
Date |
2021-01-19T12:04:41Z
2021-01-19T12:04:41Z 2020-12 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Підгірна Н. С. Особливості ціннісно-смислової сфери осіб з різними монетарними атитюдами. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри авіаційної психології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 108 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45310 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|