Нейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Нейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів
Нейромаркетинг - как новейший метод нетрадиционного влияния на поведение потребителей Neuromarketing - as the latest method of non-traditional influence on consumer behavior |
|
Creator |
Беркова, Оксана Петрівна
Беркова, Оксана Петровна Berkova, Oksana Petrovna |
|
Subject |
нейромаркетинг
комунікаційні технології поведінка споживача сучасні інструменти маркетингу нейромаркетинг коммуникационные технологии поведение потребителя современные инструменты маркетинга neuromarketing communication technologies consumer behavior modern marketing tools 20 001 |
|
Description |
В статті має місце розгляд дослідження зростання попиту на нетрадиційні методи впливу на поведінку споживачів, а саме малодосліджений напрямок — нейромаркетинг. Прослідковується становлення та розвиток нейромаркетингової концепції та ставлення до неї науковців. Детально розглянуто кожну сферу застосування нейромаркетингу в сучасних умовах .
В статье имеет место рассмотрение исследования роста спроса на нетрадиционные методы воздействия на поведение потребителей, а именно малоисследованное направление - нейромаркетинг. Прослеживается становление и развитие нейромаркетинговой концепции и отношения к ней ученых. Детально рассмотрена каждая сфера применения нейромаркетинга в современных условиях. The article examines the study of growing demand for non-traditional methods of influencing consumer behavior, namely the little-studied area - neuromarketing. The formation and development of the neuromarketing concept and the attitude of scientists to it are traced. Each sphere of application of neuromarketing in modern conditions is considered in detail. |
|
Date |
2020-05-21T15:15:22Z
2020-05-21T15:15:22Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Беркова О.П. Нейромаркетинг - як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів/ О.П. Беркова, А.В. Коваленко, О.О. Пустова // Актуальні проблеми сучасної науки: Зб. наук. праць XLIV Міжнародної науково – практичної конференції (30 жовтня 2019 р.). – Харків – Вена – Берлін- Астана, 2019. – С. 53-56.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Международный научный центр развития науки и технологий
|
|