Record Details

Нейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Нейромаркетинг — як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів
Нейромаркетинг - как новейший метод нетрадиционного влияния на поведение потребителей
Neuromarketing - as the latest method of non-traditional influence on consumer behavior
 
Creator Беркова, Оксана Петрівна
Беркова, Оксана Петровна
Berkova, Oksana Petrovna
 
Subject нейромаркетинг
комунікаційні технології
поведінка споживача
сучасні інструменти маркетингу
нейромаркетинг
коммуникационные технологии
поведение потребителя
современные инструменты маркетинга
neuromarketing
communication technologies
consumer behavior
modern marketing tools
20
001
 
Description В статті має місце розгляд дослідження зростання попиту на нетрадиційні методи впливу на поведінку споживачів, а саме малодосліджений напрямок — нейромаркетинг. Прослідковується становлення та розвиток нейромаркетингової концепції та ставлення до неї науковців. Детально розглянуто кожну сферу застосування нейромаркетингу в сучасних умовах .
В статье имеет место рассмотрение исследования роста спроса на нетрадиционные методы воздействия на поведение потребителей, а именно малоисследованное направление - нейромаркетинг. Прослеживается становление и развитие нейромаркетинговой концепции и отношения к ней ученых. Детально рассмотрена каждая сфера применения нейромаркетинга в современных условиях.
The article examines the study of growing demand for non-traditional methods of influencing consumer behavior, namely the little-studied area - neuromarketing. The formation and development of the neuromarketing concept and the attitude of scientists to it are traced. Each sphere of application of neuromarketing in modern conditions is considered in detail.
 
Date 2020-05-21T15:15:22Z
2020-05-21T15:15:22Z
2019
 
Type Article
 
Identifier Беркова О.П. Нейромаркетинг - як новітній метод нетрадиційного впливу на поведінку споживачів/ О.П. Беркова, А.В. Коваленко, О.О. Пустова // Актуальні проблеми сучасної науки: Зб. наук. праць XLIV Міжнародної науково – практичної конференції (30 жовтня 2019 р.). – Харків – Вена – Берлін- Астана, 2019. – С. 53-56.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42953
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Международный научный центр развития науки и технологий
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ