Record Details

Візія інтегративного підходу до навчання філологів у технічних університетах

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Візія інтегративного підходу до навчання філологів у технічних університетах
 
Creator Рудіна, Марина Володимирівна
 
Subject інтегративний підхід
освітня програма
інтегровані курси
інтегративний актив
трансферабельні уміння
технічний університет
 
Description Здійснено візію інтегративного підходу у вищій освіті як методологічного базису навчання
студентів в університетах. Підкреслено, що для навчання іноземним мовам абітурієнтами обираються
технічні університети, вибір пов’язано з перспективами працевлаштування: галузевий зміст у
поєднанні з іноземною мовою посилюють конкурентоспроможність спеціаліста. Висвітлено
загальнонауковий погляд на інтегративний підхід в освіті на основі аналізу розвідок вітчизняних і
зарубіжних дослідників. Узагальнено, що регламентований часом і простором інтегративний підхід у
руслі наукового переосмислення і реактуалізації теоретичної множинності педагогіки асимілює
традиційні змісти на рівні сучасності, забезпечує якість освіти в оновленому просторі. Акцентовано,85
що інтегративний підхід є базисом цілісності галузевих знань та іншомовної компетентності як
інтегративного активу знань студентів. Стверджується, що інтегрований підхід є концептуальним
елементом універсальної теоретичної моделі вищої освіти, регламентує: освітні програми в межах
спеціальності; інтегровані навчальні курси; підручники і посібники з перекладу, сприяє набуттю
трансферабельних умінь. Констатовано, що в навчанні філологів інтегрується масив складових:
значний за обсягом зміст (іноземна мова, галузева лексика, переклад, методика викладання іноземної
мови у вищій і середній освіті, психологічні й педагогічні знання); інноваційні методики і технології
формування іншомовної і перекладацької компетентності; інформаційний контент; державноправовий і законодавчий супровід галузі тощо, що визначає перспективи інтегративного підходу як
об’єкта наукових розвідок. Досліджено, що молодь, обираючи філологічну освіту в технічних
університетах, реально оцінює переваги трансферабельних умінь, які посилюють конкурентоздатність
фахівця, розширюють сферу затребуваності спеціаліста, сприяють реалізації амбіцій.
 
Date 2020-09-07T06:17:39Z
2020-09-07T06:17:39Z
2019-12
 
Type Article
 
Identifier Рудіна М. Візія інтегративного підходу до навчання філологів у технічних університетах. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2019. – Вип. 2(15). – С. 84 – 91.
2411-264Х
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44173
 
Language uk
 
Relation Педагогіка. Психологія;Випуск 2(15)
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ