Record Details

Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань
Современные инструменты маркетинга в управлении процессом продвижения периодических изданий
Modern tools of marketing in management process of promoting periodical editions
 
Creator Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Рубан, Ірина Володимирівна
Ruban, Iryna
 
Subject видавництво
інструменти впливу
маркетинг
просування періодичного видання
издательство
инструменты влияния
маркетинг
продвижение периодического издания
marketing tools
publishing marketing
promotion of a periodical
339
 
Description Спад інтересу до читання останнім часом спонукає вживати заходи для виправлення ситуації на різних рівнях. Сьогодні видавництва використовують як нові, так і перевірені часом засоби просування періодичного видання, але з урахуванням сучасних умов. Як слушно зауважує Н. Зелінська, посилаючись на «досвід багатьох видавничо розвинутих країн, ефективність ринкового просування видавничого продукту багаторазово підвищується при поєднанні зусиль видавців і засобів масової інформації»
Досліджено теоретичні аспекти ефективного використання комплексу маркетингу та його інструментів в управлінні українським видавничим підприємством. У статті визначено стратегії збуту, які використовують сучасні редакції газет. Наведено рекомендації для відділу розповсюдження редакції видань.
Исследованы теоретические аспекты эффективного использования комплекса маркетинга и его инструментов в управлении украинским издательским предприятием. В статье определены стратегии сбыта, которые используют современные редакции. Приведены рекомендации для отдела распространения редакции изданий.
The theoretical aspects of the effective use of the marketing mix and its tools in the management of
the Ukrainian Publishing House are investigated. Highlighted sales strategies that use modern editions.
The recommendations for the distribution of editions of publications.
 
Date 2021-01-25T09:15:39Z
2021-01-25T09:15:39Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Шевченко А.В., Рубан І.В. Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань // Вісник Одеського національного університету: наук. журнал / Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - О., 2018. - Вип. № 4 (69) - с. 91-94
2304-0920
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45437
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ