Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань
Современные инструменты маркетинга в управлении процессом продвижения периодических изданий Modern tools of marketing in management process of promoting periodical editions |
|
Creator |
Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna Рубан, Ірина Володимирівна Ruban, Iryna |
|
Subject |
видавництво
інструменти впливу маркетинг просування періодичного видання издательство инструменты влияния маркетинг продвижение периодического издания marketing tools publishing marketing promotion of a periodical 339 |
|
Description |
Спад інтересу до читання останнім часом спонукає вживати заходи для виправлення ситуації на різних рівнях. Сьогодні видавництва використовують як нові, так і перевірені часом засоби просування періодичного видання, але з урахуванням сучасних умов. Як слушно зауважує Н. Зелінська, посилаючись на «досвід багатьох видавничо розвинутих країн, ефективність ринкового просування видавничого продукту багаторазово підвищується при поєднанні зусиль видавців і засобів масової інформації»
Досліджено теоретичні аспекти ефективного використання комплексу маркетингу та його інструментів в управлінні українським видавничим підприємством. У статті визначено стратегії збуту, які використовують сучасні редакції газет. Наведено рекомендації для відділу розповсюдження редакції видань. Исследованы теоретические аспекты эффективного использования комплекса маркетинга и его инструментов в управлении украинским издательским предприятием. В статье определены стратегии сбыта, которые используют современные редакции. Приведены рекомендации для отдела распространения редакции изданий. The theoretical aspects of the effective use of the marketing mix and its tools in the management of the Ukrainian Publishing House are investigated. Highlighted sales strategies that use modern editions. The recommendations for the distribution of editions of publications. |
|
Date |
2021-01-25T09:15:39Z
2021-01-25T09:15:39Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко А.В., Рубан І.В. Сучасні інструменти маркетингу в управлінні процесом просування періодичних видань // Вісник Одеського національного університету: наук. журнал / Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - О., 2018. - Вип. № 4 (69) - с. 91-94
2304-0920 https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45437 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
|
|