Record Details

Неавіаційні доходи авіакомпанії

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Неавіаційні доходи авіакомпанії
Non-aviation revenues of the airline
 
Creator Галига, Даніела Юріївна
 
Subject неавіаційні послуги
дохід
додаткові джерела доходу
генерування додаткових доходів авіакомпаній
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: Керівник проекту: Передерій Надія Миколаївна
Додаткові доходи з кожним роком відіграють
дедалі більше значення у загальному прибутку авіакомпаній. Конкуренція на
ринку пасажирських авіаперевезень зростає щороку в усіх регіонах. Активний
розвиток та експансія лоу-кост перевізників, основою бізнес моделі яких і є
отримання прибутку за рахунок низьких експлуатаційних витрат та широкого
спектру додаткових послуг.
Високий рівень конкуренції відображається, в першу чергу, на вартості
послуг. В умовах постійного зниження і так низької вартості перевезення та
рентабельності діяльності авіакомпанії, особливо класичні, змушені вступати
в цінову боротьбу з так званими «лоу-кост» (бюджетними) перевізниками та
знижувати вартість квитка ще нижче. Відповідно, компенсатором має стати
саме генерування додаткових надходжень. Саме ця тенденція превалює
останнім часом на ринку регулярних пасажирських перевезень. Звичайно,
цьому багато в чому сприяла пандемія, викликана вірусом COVID-19, що
викликала глобальну хвилю локдаунів та безпрецедентне за своїми
масштабами приземлення літаків по всьому світу. Авіакомпанії змушені
шукати всі можливі шляхи підтримання ліквідності та виживання протягом
періоду стабілізації та відновлення.
Additional income is played every year
growing importance in the overall profits of airlines. Competition on
the market of passenger air transportation grows every year in all regions. Active
development and expansion of low-cost carriers, the basis of which is the business model
making a profit due to low operating costs and wide
range of additional services.
The high level of competition is reflected, first of all, in the cost
services. In conditions of constant reduction and so low cost of transportation and
profitability of the airline, especially the classic, are forced to join
in the price struggle with the so-called "low-cost" (budget) carriers and
reduce the ticket price even lower. Accordingly, it should become a compensator
it is the generation of additional revenues. It is this trend that prevails
recently in the market of regular passenger traffic. Of course,
this was largely due to the pandemic caused by the COVID-19 virus
caused a global wave of lockdowns and unprecedented in its own way
the scale of the landing of aircraft around the world. Airlines are forced
look for all possible ways to maintain liquidity and survive throughout
period of stabilization and recovery.
 
Date 2021-01-11T14:15:53Z
2021-01-11T14:15:53Z
2020-12
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45097
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ