Record Details

Інформаційна система продажів і надання послуг на базі 1С Підприємство

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Інформаційна система продажів і надання послуг на базі 1С Підприємство
 
Creator Литвинський, Олександр Євгенович
 
Subject дипломна робота
інформаційна система (іс)
системи обліку
методи розроблення інформаційних систем
інструменти, реінжиніринг
вдосконалення
модернізація
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ".
Керівник проекту: к.т.н., доцент Райчев Ігор Едуардович.
Основним завданням будь-якого підприємства завжди є отримання прибутку. Чим вище прибуток з кожної затраченої гривні, тим ефективнішою є діяльність фірми.
Попит населення будь-якої країни не обмежується тільки готовою продукцією, надання послуг необхідне для задоволення тих чи інших потреб населення і забезпечення попиту на високоякісну продукцію чи кваліфіковані послуги спеціалістів певної галузі. Напрям надання послуг є досить прибутковим, адже в нас час важко уявити сферу життя в якій не потрібен спеціаліст, починаючи від послуг технічної підтримки програмного забезпечення, обслуговування технічного обладнання і закінчуючи послугами перукаря, косметолога чи звичайного кур’єра.
А відповідно необхідний і якісний облік надання послуг та продажу готової продукції в кожній організації, підрозділі, філії і так далі.
Відомо досить багато систем для обліку ведення продажу товарів та послуг, в тому числі і на території України. Наприклад програма обліку продажу товарів та послуг «Бухсофт», яка забезпечує оперативний облік та формування первинних документів.
Існують системи онлайн обліку, такі як «Большая Птица», які забезпечують облік надання товарів та послуг через веб інтерфейс, пропонують комплекс функцій для аналізу попиту та затрат фірми з будь-якої точи доступу в глобальну мережу Internet.
Найбільш поширеною в нашому регіоні є система 1С Підприємство, яка на базі розробленої платформи компанією ABBY Ukraine, пропонує велику кількість рішень для ведення бізнесу та організації виробництва. Найбільш широко використовуються: «1С Управління торгівлею», «1С Управління торговим підприємством», «1С Бухгалтерія», «1С Документообіг», «1С Управління невеликою фірмою».
Актуальність теми дипломної роботи виражається в тому, що майже всі існуючі системи в тій чи іншій мірі забезпечують базовий функціонал обліку надання послуг, але якщо з’являється необхідність організації більш складної та спеціалізованої системи необхідна модернізація готових програмних продуктів, або проектування та реалізація нової системи, що буде задовольняти вимоги фірми.
Питання автоматизації облікового процесу розглянуто науковцями Н.Г.Шредером, О.І.Сосиаускене, Л.Ф.Терентьєвою у науковій праці «Бухгалтерський облік у оптовій та роздрібній торгівлі». Основні питання автоматизації обліку при використанні платіжних карт, реалізації товарів та послуг зі знижками, особливостей аналітичного обліку в умовах автоматизованої обробки даних були викладені зарубіжними науковцями В. Патровим у праці «Бухгалтерський облік у торгівлі і громадському харчуванні» та Е.І.Криловим у праці «Бухгалтерський облік та аналіз діяльності торговельної організації». Щодо вітчизняних публікацій з окресленого питання, то можна виокремити праці Ф.Ф.Бутинця, Н.М.Малюги, які розглядали основні аспекти автоматизації обліку у торгівлі, такі як облік з використанням дисконтних карток та організація аналітичного обліку.
Предметом дослідження є фірма, що займається наданням косметологічних послуг та продажом товарів, веде свій облік використовуючи типову конфігурацію 1С Підприємство «Управління торгівлею».
Об’єктом дослідження є безпосередньо система обліку 1С Підприємство «Управління торгівлею».
Метою даної дипломної роботи є розгляд теоретичних та практичних засад технології побудови системи надання послуг шляхом розширення функцій уже існуючого програмного забезпечення.
Для дослідження цілі дипломної роботи поставлені наступні задачі:
- розглянути основні принципи організації надання послуг та ведення обліку на підприємстві в сучасних умовах, структуру підприємства та особливості праці для виявлення майбутніх вимог до програмного забезпечення.
- дослідити існуюче програмне забезпечення та дати характеристику типового функціоналу.
- на основі зібраних даних про програмне забезпечення та вимог замовника спроектувати план модернізації системи обліку.
- Згідно плану провести модернізацію існуючої системи шляхом розширення функцій типової конфігурації для задоволення потреб замовника.
Дипломна робота складається з трьох розділів. У першому розділі розглянуті теоретичні засади проектування автоматизованих систем обліку, досліджено предметну область проектування, а саме принципи роботи та політику підприємства «HIKARI», розглянуті можливості типових конфігурацій на базі інструментальної платформи 1С Підприємство та проведена постановка задач на проектування інформаційної системи. Розділ включає графічну схему предметної області системи, а також порівняльну таблицю існуючих інформаційних систем, які можуть бути використані для побудови ІС в межах даної предметної області.
Другий розділ описує проектування алгоритмів та підсистем, які необхідно доопрацювати на базі типової конфігурації. Побудовані структурна та динамічна моделі інформаційної системи «HIKARI», а також окремих її функціональних підсистем. Розділ включає 18 рисунків, за допомогою яких виконано проектування з використанням мови візуального моделювання UML.
У третьому розділі представлена реалізація методів модернізації інформаційної системи, на основі вимог підприємства «HIKARI». Наведено результати реалізації спроектованих у другому розділі алгоритмів. Розділ включає 24 рисунки, які ілюструють результат проектування та роботу інформаційної системи з точки зору користувача, з урахуванням поставлених задач та спроектованих алгоритмів.
 
Date 2021-01-13T11:51:50Z
2021-01-13T11:51:50Z
2020-12-24
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45188
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ