Record Details

Вдосконалення маркетингової стратегії міжнародної корпорації (на прикладі компанії 3М)

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Вдосконалення маркетингової стратегії міжнародної корпорації (на прикладі компанії 3М)
 
Creator Пейяо, Ху
 
Subject дипломна робота
маркетингова стратегія
міжнародна корпорація
фінансові показники
елементи маркетингової стратегії
ефективність
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, д. е. н. Князєва Тетяна В’ячеславівна.
В даний час маркетингова діяльність є певним чином побудованою системою організації реалізації товарів, яка орієнтована на задоволення споживчого попиту, а також на отримання доходу компанією, підвищення рентабельності продажів на основі системного дослідження ринку, зовнішнього і внутрішнього середовища організації. Маркетингова діяльність в кінцевому рахунку орієнтована на оптимізацію товарної політики, розширення асортименту, стимулювання попиту. Дуже важливим аспектом при цьому є аналіз споживачів компанії, їх сегментація, виділення ключових споживчих ознак. Таким чином, маркетингова діяльність фактично являє собою цілий комплекс заходів від стимулювання попиту до формування сервісної політики.
Виробнича концепція тісно пов’язана зі стратегією маркетингу, доповнюючи її необхідною інформацією. Сьогодні маркетинг включає безліч напрямків від комплексної розробки товару до його кінцевого впровадження, випробування і просування.
Маркетингові функції, як і сама маркетингова діяльність компанії в даний час проводиться окремими маркетологами, цілісними маркетинговими службами, або керівниками підприємств, якщо вони відносяться до малого бізнесу.
Сучасні маркетингові служби не тільки своєчасно реагують на попит, а й здійснюють управлінський вплив. Так зокрема після проведення маркетингових досліджень, в компанії може бути змінена виробнича програма, в залежності від тих даних, які в результаті дослідження були отримані. Комплекс інструментів маркетингової діяльності досить широкий і постійно розширюється. Так останнім часом все більшою популярністю користуються маркетингові заходи в мережі інтернет.
Актуальність теми кваліфікаційної роботи зумовлена тим, що ефективне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві дозволяє поліпшувати економічні показники роботи компанії, підвищувати лояльність споживачів і впізнаваність торгової марки.
 
Date 2021-01-15T10:48:38Z
2021-01-15T10:48:38Z
2020
 
Type Thesis
 
Identifier Ху Пейяо. Вдосконалення маркетингової стратегії міжнародної корпорації (на прикладі компанії 3М) : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / Ху Пейяо ; НАУ. – Київ, 2020. – 93 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45239
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ