Record Details

Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Маркетинг у соціальних мережах (SMM)"

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Маркетинг у соціальних мережах (SMM)"
Учебно-методический комплекс учебной дисциплинs "Маркетинг в социальных сетях (SMM)"
Educational and methodical complex of the discipline "Social media marketing (SMM)"
 
Creator Маєвська, Марина Миколаївна
 
Subject соціальні мережі
стратегія
реклама
віральний маркетинг
блог
социальные сети
стратегия
реклама
бренд
виральный маркетинг
social networks
strategy
advertising
brand
viral marketing
blog
маркетинг у соціальних мережах
маркетинг в социальных сетях
social media marketing
 
Description Метою дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичним знаннями та практичними навичками створення сучасних рекламних кампаній у соціальних мережах з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності та конкурентоспроможності. Студенти навчаться визначати потребу в рекламуванні товару, послуги чи ідеї; створювати SMM-стратегію залежно від завдань бізнесу; розробляти ідеї рекламного контенту; контролювати креативні процеси та аналізувати лідогенерацію, трафік і конверсію у SMM просуванні.
Целью дисциплины является ознакомление студентов с теоретическим знаниями и практическими навыками создания современных рекламных кампаний в социальных сетях с целью обеспечения их максимальной коммуникативной эффективности и конкурентоспособности. Студенты научатся определять потребность в рекламировании товара, услуги или идеи; создавать SMM-стратегию в зависимости от задач бизнеса; разрабатывать идеи рекламного контента; контролировать креативные процессы и анализировать лидогенерации, трафик и конверсию в SMM продвижении.
The aim of the discipline is to acquaint students with theoretical knowledge and practical skills of creating modern advertising campaigns on social networks in order to ensure their maximum communicative efficiency and competitiveness. Students will learn to determine the need to advertise a product, service or idea; create an SMM strategy depending on the business objectives; develop ideas for advertising content; monitor creative processes and analyze lidogeneration, traffic and conversion in SMM promotion.
 
Date 2020-11-10T11:24:49Z
2020-11-10T11:24:49Z
2020-10
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44705
 
Language uk
 
Format application/pdf
application/pdf
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ