Record Details

Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19
Passenger service at the airport during the COVID-19 pandemic
 
Creator Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Федотова, Дарія Володимирівна
 
Subject обслуговування
пасажир
аеропорт
пандемія
COVID-19
service
passenger
airport
pandemic
656.7.072(045)
 
Description Незважаючи на те, що пандемія COVID-19 нанесла величезні збитки для авіаційної галузі та галузі туризму, все ж таки аеропорти та авіакомпанії змогли знову запрацювати, ввівши нові правила обслуговування пасажирів, включаючи дистанціювання, дезінфекцію, температурний скринінг
та багато інших. Завдяки посиленим заходам безпеки забезпечується максимальний захист пасажирів, персоналу аеропортів та членів екіпажів
Деякі аеропорти шукають інноваційні шляхи для дистанціювання та рівномірного розподілу кількості пасажирів протягом для. Наприклад, Міжнародний аеропорт Денвера став першим партнером програми VeriFLY, за допомогою якої пасажир може забронювати 15-ти хвилинне вікно для перевірки на безпеку, таким чином обмеживши контакт з іншими людьми.
 
Date 2021-01-11T22:03:59Z
2021-01-11T22:03:59Z
2020-11
 
Type Thesis
 
Identifier Шевченко Ю.В., Федотова Д.В. Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19 // Інноваційні технології. - Київ, 2020. С. 280—282.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ