Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19
Passenger service at the airport during the COVID-19 pandemic |
|
Creator |
Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Shevchenko, Yuliya Viktorivna Федотова, Дарія Володимирівна |
|
Subject |
обслуговування
пасажир аеропорт пандемія COVID-19 service passenger airport pandemic 656.7.072(045) |
|
Description |
Незважаючи на те, що пандемія COVID-19 нанесла величезні збитки для авіаційної галузі та галузі туризму, все ж таки аеропорти та авіакомпанії змогли знову запрацювати, ввівши нові правила обслуговування пасажирів, включаючи дистанціювання, дезінфекцію, температурний скринінг та багато інших. Завдяки посиленим заходам безпеки забезпечується максимальний захист пасажирів, персоналу аеропортів та членів екіпажів Деякі аеропорти шукають інноваційні шляхи для дистанціювання та рівномірного розподілу кількості пасажирів протягом для. Наприклад, Міжнародний аеропорт Денвера став першим партнером програми VeriFLY, за допомогою якої пасажир може забронювати 15-ти хвилинне вікно для перевірки на безпеку, таким чином обмеживши контакт з іншими людьми. |
|
Date |
2021-01-11T22:03:59Z
2021-01-11T22:03:59Z 2020-11 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Шевченко Ю.В., Федотова Д.В. Обслуговування пасажирів в аеропорту під час пандемії COVID-19 // Інноваційні технології. - Київ, 2020. С. 280—282.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45126 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|