Record Details

Основи реконструкції вертодромів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Основи реконструкції вертодромів
 
Creator Нікіфорчук, Ганна Сергіївна
 
Subject дипломна робота
вертодром
реконструкція
авіація
вертоліт
експлуатаціця
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник: д.т.н.,професор Першаков Валерій Миколайович
Розвиток сучасної держави неможливий без розвитку та постійного удосконалення транспортної системи. Пріоритетне значення в цьому питанні віддається повітряному транспорту. За часів СРСР пасажирські авіаперевезення між населеними пунктами були загальнодоступними. У багатьох віддалених селищах можна було купувати квитки, щоб злітати в найближче місто. На початку 50-х років в сільському господарстві для перевезення різноманітних вантажів та пасажирів у важкодоступні місця, почали використовувати вертольоти різних типів (Ми-1, Ми-2, Ми-4, Ка-15, Ка-18), дещо пізніше в експлуатацію надійшли вертольоти Ми-6, Ми-8, Ми-10, Ка-26.
З розвалом СРСР ситуація докорінно змінилася: економічний колапс спричинив за собою розвал галузей, які завжди були гордістю країни. Цивільна авіація не стала винятком. Закриття аеродромів, учбових закладів, старіння авіаційного парку, відсутність прозорих правил державного регулювання – проблеми, наслідки яких відчуваються досі.
Якщо економічна криза негативно позначилася на цивільній авіації в цілому, то сектор малої авіації практично припинив своє існування. Недосконала правова база, відсутність фінансових ресурсів і технічних можливостей на кілька років зробили проблематичним виконання завдань, традиційних для малої авіації: інженерне патрулювання, геологічна розвідка, авіахімроботи та пасажирські перевезення на малі відстані.
Але з початком економічного зростання ситуація почала змінюватися. Вертолітні перевезення займають в комерційній авіації особливе місце. Маневреність, невелика посадкова площа і здатність в потрібні моменти обходитися без аеродрому дозволяють вертольотам вирішувати задачі, недоступні для інших видів повітряного транспорту.
На даний момент у всьому світі вертолітні перевезення є невід’ємною частиною ділової авіації (особливо це стосується мегаполісів). На жаль в нашій країні (як і в інших країнах колишнього СРСР) цей напрямок перевезень ще недостатньо розвинений – основною причиною цього є заборона на польоти над мегаполісами, відсутність достатньої кількості вертодромів, відсутність сучасної нормативної документації, яка б враховувала конструктивні особливості сучасних типів вертольотів, недостатня кількість повітряних суден потрібного типу.
 
Date 2021-02-19T11:44:23Z
2021-02-19T11:44:23Z
2020
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47544
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ