Record Details

Вербальні засоби формування національної ідентичності в сучасних японських медіа

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Вербальні засоби формування національної ідентичності в сучасних японських медіа
 
Creator Сидоркіна, Аріна
 
Subject національна ідентичність
вербальні засоби
формування
Японія
японські медіа
японське суспільство
821.09(100)(082) Н35
 
Description Література 1. Андерсен Л. Уявлені спільноти. Міркування щодо походження й поширення націоналізму/ Пер. з англ. В. Морозов. - К.: Критика, 2001. - 271 с. 2. Аракі Хіроюкі. Ніхондзін-но кодо Йосікі (Стиль поведінки японців). Токіо, 1974. 3. Xамагуті Есюн. "Ніхонрасіса"-але сайхаккен (Нове трактування своєрідності японського). – Токіо, 1977. 4. Cabinet Office of Japan Public Opinion Polls, February 1991 5. Liu Qiang. Analyzing Japan’s State Normalization // World Economics and Politics, vol. 10, 2004. 6. Rozman Gilbert. East Asian National Identities: Common Roots and Chinese Exceptionalism / Stanford University Press. – Stanford, 2012. – 256 pp. 7. Yomiuri Shimbun National Public Survey, May 1993 and March 2005. 8. 小沢一郎. 日本改造計画/ 講談社. – Tokyo, 1993. - 258ページ
Бенедикт Андерсон пропонує наступне визначення нації: це уявлена спільнота – при тому уявлена як генетично обмежена і суверенна. Вона уявлена тому, що представники навіть найменшої нації ніколи не знатимуть більшості своїх співвітчизників, не зустрічатимуть їх, але все ж в уяві кожного житиме образ їх співпричетності. Звісно, людина може ідентифікувати себе і за місцем роботи, улюбленим серіалом, прихильністю мати вдома собаку чи кота. Здебільшого це певні речі, які є частиною побуту і повсякденного життя. Натомість національна ідентичність практикується у найекстримальніший спосіб – через готовність пожертвувати власним життям. “Пам’ятники й могили Невідомих солдатів – вшановуються саме тому, що вони залишаються навмисно порожніми. Вони заповнені примарними національними уявленнями”. Саме тому національна ідентичність є настільки важливою темою для дослідження і привертає до себе увагу науковців в усьому світі.
 
Date 2020-07-17T09:47:40Z
2020-07-17T09:47:40Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Сидоркіна А. Вербальні засоби формування національної ідентичності в сучасних японських медіа // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.167-171
978-617-7397-78-5
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44052
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ