Developing software engineering students’ readiness for professional mobility through blended learning
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Developing software engineering students’ readiness for professional mobility through blended learning
Формування готовності студентів з інженерії програмного забезпечення до професійної мобільності методом змішаного навчання |
|
Creator |
Акмалдінова, Олександра Миколаївна
Лузік, Ельвіра Василівна Теремінко, Лариса Григорівна Akmaldinova, Oleksandra Luzik, Elvira Tereminko, Larysa |
|
Subject |
готовність до професійної мобільності
майбутній інженер з програмного забезпечення міждисциплінарна інтеграція змішане навчання readiness for professional mobility future software engineer interdisciplinary integration blended learning 378(05) А 22 |
|
Description |
Стаття присвячена актуальним питанням дослідження проблеми формування готовності майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення до професійної мобільності в освітньо-інформаційному середовищі технічного університету. За результатами проведеного в Національному авіаційному університеті педагогічного експерименту із залученням 158 студентів І-V курсів навчання підтверджено гіпотезу дослідження щодо залежності готовності студентів до професійної мобільності від таких організаційних і педагогічних умов: 1) розвиток позитивного мотивування студентів до навчання та майбутньої професійної діяльності з використанням інтерактивних методів та інформаційних технологій; 2) інтеграція структури та змісту курсу іноземної мови з професійною підготовкою, моделюючи професійну діяльність за допомогою змішаного навчання; 3) синергія психолого-педагогічного процесу з урахуванням професійної компетентності викладача.
The article aims to study the formation of the software engineering students' readiness for professional mobility in the educational and information environment of a technical university. The hypothesis of our research is the assumption that the formation of students' readiness for professional mobility depends on the following organisational and pedagogical conditions: 1) the development of students’ positive intrinsic motivation for training and future professional activity using interactive methods and IT); 2) integration of the structure and content of foreign language with professional training by modelling professional activities through blended learning; 3) synergy of psychological and pedagogical process taking into account the components of the teacher's professional competence. |
|
Date |
2020-10-21T15:06:17Z
2020-10-21T15:06:17Z 2019 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2410-8286 (online)
2409-3351 (print) https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44552 10.20535/2410-8286 |
|
Language |
en
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
|
|