Record Details

Developing software engineering students’ readiness for professional mobility through blended learning

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Developing software engineering students’ readiness for professional mobility through blended learning
Формування готовності студентів з інженерії програмного забезпечення до професійної мобільності методом змішаного навчання
 
Creator Акмалдінова, Олександра Миколаївна
Лузік, Ельвіра Василівна
Теремінко, Лариса Григорівна
Akmaldinova, Oleksandra
Luzik, Elvira
Tereminko, Larysa
 
Subject готовність до професійної мобільності
майбутній інженер з програмного забезпечення
міждисциплінарна інтеграція
змішане навчання
readiness for professional mobility
future software engineer
interdisciplinary integration
blended learning
378(05) А 22
 
Description Стаття присвячена актуальним питанням дослідження проблеми формування готовності майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення до професійної мобільності в освітньо-інформаційному середовищі технічного університету. За результатами проведеного в Національному авіаційному університеті педагогічного експерименту із залученням 158 студентів І-V курсів навчання підтверджено гіпотезу дослідження щодо залежності готовності студентів до професійної мобільності від таких організаційних і педагогічних умов: 1) розвиток позитивного мотивування студентів до навчання та майбутньої професійної діяльності з використанням інтерактивних методів та інформаційних технологій; 2) інтеграція структури та змісту курсу іноземної мови з професійною підготовкою, моделюючи професійну діяльність за допомогою змішаного навчання; 3) синергія психолого-педагогічного процесу з урахуванням професійної компетентності викладача.
The article aims to study the formation of the software engineering students' readiness for professional mobility in the educational and information environment of a technical university. The hypothesis of our research is the assumption that the formation of students' readiness for professional mobility depends on the following organisational and pedagogical conditions: 1) the development of students’ positive intrinsic motivation for training and future professional activity using interactive methods and IT); 2) integration of the structure and content of foreign language with professional training by modelling professional activities through blended learning; 3) synergy of psychological and pedagogical process taking into account the components of the teacher's professional competence.
 
Date 2020-10-21T15:06:17Z
2020-10-21T15:06:17Z
2019
 
Type Article
 
Identifier 2410-8286 (online)
2409-3351 (print)
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44552
10.20535/2410-8286
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ