Стратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Стратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект
|
|
Creator |
Ільїна, Аліна Сергіївна
|
|
Subject |
дипломна робота
стратегія маркетингова діяльність авіапромислове підприємство маркетинговий підхід новий товар товарна політика ефективність |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Н.М.
Дипломна робота присвячена дослідженню процесу формування маркетингової стратегії розробки нових товарів та забезпечення ефективності Акціонерного товариства «Мотор Січ». |
|
Date |
2021-01-20T13:45:45Z
2021-01-20T13:45:45Z 2021 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|