Record Details

Стратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Стратегія розробки нових видів товарів та її реалізація: маркетинговий аспект
 
Creator Ільїна, Аліна Сергіївна
 
Subject дипломна робота
стратегія
маркетингова діяльність
авіапромислове підприємство
маркетинговий підхід
новий товар
товарна політика
ефективність
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Н.М.
Дипломна робота присвячена дослідженню процесу формування маркетингової стратегії розробки нових товарів та забезпечення ефективності Акціонерного товариства «Мотор Січ».
 
Date 2021-01-20T13:45:45Z
2021-01-20T13:45:45Z
2021
 
Type Learning Object
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45358
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ