Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive Info| Field | Value | |
| Title |
Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх
|
|
| Creator |
Фурсаєва, Алiса Сергiївна
|
|
| Subject |
дипломна робота
генератор тексту діалог комп’ютерна гра парсинг робот-письменник |
|
| Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б.
Діалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор. Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки. |
|
| Date |
2020-09-16T12:10:04Z
2020-09-16T12:10:04Z 2020-03 |
|
| Type |
Working Paper
|
|
| Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
|
|
| Language |
uk
|
|
| Format |
application/msword
|
|
| Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
NAU Harvester System