Record Details

Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх
 
Creator Фурсаєва, Алiса Сергiївна
 
Subject дипломна робота
генератор тексту
діалог
комп’ютерна гра
парсинг
робот-письменник
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б.
Діалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор.
Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки.
 
Date 2020-09-16T12:10:04Z
2020-09-16T12:10:04Z
2020-03
 
Type Working Paper
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
 
Language uk
 
Format application/msword
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ