Record Details

Переклад реклами та рекламних слоганів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Переклад реклами та рекламних слоганів
 
Creator Сітко, Алла Василівна
Сидоренко, Максим Сергійович
 
Subject рекламний текст
рекламний слоган
переклад
мовознавство
прямий переклад
стратегія «ревізія»
метод адаптації
 
Description Мова є не тільки засобом спілкування, а й засобом впливу на свідомість, а, отже, на поведінку людини. Серед багатьох складних питань, які вивчає сучасне мовознавство, важливе місце посідають проблеми перекладу, оскільки процес перекладу не є простою заміною одиниць однієї мови одиницями іншої, а, навпаки, це складний процес, який містить цілу низку операцій, знання яких перекладачем є запорукою адекватного перекладу.
Переклад рекламного тексту, порівняно із перекладом художньої літератури, при якому перекладач зобов’язаний передати художньо-естетичні властивості оригіналу, трохи відрізняється за формою, мовними засобами, а також яскраво вираженою комунікативною спрямованістю.
 
Date 2020-07-15T07:55:08Z
2020-07-15T07:55:08Z
2020-06
 
Type Article
 
Identifier Сидоренко М.С., Сітко А.В. Переклад реклами та рекламних слоганів. Wielokierunkowosc Jako Gwarancja Postepu Naukowego: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materialami Miedzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji (T. 2), 21 lutego 2020 r. Warszawa, Polska: Europejska platforma naukowa. С. 71-74.
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44022
10.36074/21.02.2020.v2.26
 
Language en
 
Format application/pdf
 
Publisher ΛΌГOΣ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ