Моделювання маркетингових комунікацій в соціальних мережах
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Моделювання маркетингових комунікацій в соціальних мережах
|
|
Creator |
Жаб’як, Софія Андріївна
|
|
Subject |
дипломна робота
моделювання маркетинг бізнес аналіз дані інформація |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: проф., д. е. н. Касьянова Наталія Віталіївна
У всьому світі бренди постійно оцінюють свої ресурси та можливості для адаптації до постійно мінливих потреб споживачів, які стають все більш і більш байдужими до традиційного маркетингу, оскільки вони порівнюють товари чи послуги в режимі офлайн, а також в Інтернеті, щоб вибрати правильний товар або послуги, які пропонують їм найбільш утилітарну цінність. Для того, щоб диференціювати конкурентів, брендам потрібно вийти з кругу конкурентного бенчмаркінгу та імітації. Бренди - це динамічні сили, яким доводиться постійно винаходити та переоцінювати свої цінні пропозиції, щоб забезпечити переваги, яких справді бажають споживачі. Тут соціальні медіа потрапляють у маркетинговий комплекс. Соціальні медіа існували з часів розвитку Всесвітньої павутини у різних формах, таких як групи новин, але лише перші, хто впроваджував життєвий цикл впровадження технологій, використовували її, щоб дозволити обмін контентом. Оскільки інтерфейси спрощено, соціальні медіа перетнули прірву на основні ринки. |
|
Date |
2021-02-15T08:13:50Z
2021-02-15T08:13:50Z 2020-12 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Жаб’як С. А. Моделювання маркетингових комунікацій в соціальних мережах : кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / С. А. Жаб’як ; НАУ. – Київ, 2020. – 101 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47015 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|