Record Details

Основні тенденції розвитку порівняльної освіти

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Основні тенденції розвитку порівняльної освіти
Main trends in comparative education
 
Creator Барановська, Лілія Володимирівна
Baranovska, Liliia
 
Subject порівняльна освіта
розвиток порівняльної освіти
порівняльна педагогіка
comparative education
development of comparative education
comparative pedagogy
378.1
 
Description В умовах реформування освіти особливого значення набуває проблема ефективного використання позитивного досвіду інших країн щодо навчання, виховання об’єктів освіти, підготовки педагогів до психологічного, методичного, змістового забезпечення освітнього процесу, що особливо актуалізує результати досліджень з порівняльної педагогіки, оскільки особливо важливо зафіксувати соціокультурні, політичні та економічні відмінності, які часто мають історичні корені (Morris, 2007).
The article focuses on clarification of the terminological apparatus for comparative education. The main stages and directions of its development are distinguished. It is researched that methodologically fundamental for realization of tasks of comparative education are theoretical, descriptive, analytical and systematic approaches. On the basis ofthe formation and development of world comparative education, the problems of comparative education in the context of studies of Ukrainian scholars have been identified.
 
Date 2020-04-02T07:56:32Z
2020-04-02T07:56:32Z
2020-03-20
 
Type Article
 
Identifier Барановська Л.В. Основні тенденції розвитку порівняльної освіти / Л.В. Барановська // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 13 – 16
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42076
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ