Методи покращення ефективної роботи служб аеропорту
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Методи покращення ефективної роботи служб аеропорту
Methods for improving the efficient operation of airport services |
|
Creator |
Шевченко, Юлія Вікторівна
Shevchenko, Yuliya Viktorivna Горідько, Марина Юріївна Горідько, Руслана Володимирівна |
|
Subject |
методи
покращення ефективна робота служби аеропорту method improving efficient operation airport services |
|
Description |
Для більшої пропускної спроможності аеропорту, застосовується велика кількість різних технологічних і організаційних методів виконання операцій реєстрації квитків і оформлення багажу пасажирів перед польотом. Впровадження систем і засобів механізації й автоматизації процесів реєстрації квитків, оформлення й обробки багажу пасажирів дає можливість зареєструвати квиток і оформити багаж біля будь-якої реєстраційної стійки в операційному залі, що значно збільшує пропускну спроможність аеровокзалів, підвищує культуру обслуговування пасажирів [2]. Інтенсивність обслуговування пасажирів на реєстраційних стійках в операційному залі аеровокзалу є однією з найважливіших характеристик, що визначає пропускну спроможність системи наземного обслуговування пасажирів повітряного транспорту та потребує дослідження і вдосконалення методики розміщення та експлуатації.
Сучасний аеропорт має, перш за все, задовольняти потреби населення країни у авіаційних послугах, гарантувати експлуатантам повітряного транспорту, пасажирам, клієнтурі, орендарям та іншим – рівні можливості щодо надання послуг. Повітрянному транспорту, як учаснику економічних процесів, притаманна циклічність функціонування. Зростання і падіння обсягів перевезень залежить не тільки від економічних процесів, а від певних ситуацій, наприклад, криз та негативних наслідків авіаційних подій. На розвиток перевезень повітряним транспортом впливає специфіка аеропортових комплексів, послуги і якість роботи яких фактично складають наземне обслуговування пасажирів.При дослідженні пріоритетності напрямків задоволення потреб клієнтів, фахівці ІАТА дійшли висновку, що переваги має та стратегія розвитку, в центрі якої знаходиться, в першу чергу, пасажир. Тому керівництво найбільших аеропортів активно залучає до реалізації програм з підвищення рівня обслуговування клієнтів весь свій персонал та проводять тренінги, розробляють системи мотивацій, заохочень співробітників і партнерів, від яких залежить якість сервісу. |
|
Date |
2021-01-18T07:59:34Z
2021-01-18T07:59:34Z 2020-11-16 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Шевченко Ю.В., Горідько М.Ю., Горідько Р.В. Методи покращення ефективної роботи служб аеропорту // Міжнародна наукова інтернет-конференція "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (випуск 53). - Київ, 2020.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45266 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|