Record Details

Методи покращення ефективної роботи служб аеропорту

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Методи покращення ефективної роботи служб аеропорту
Methods for improving the efficient operation of airport services
 
Creator Шевченко, Юлія Вікторівна
Shevchenko, Yuliya Viktorivna
Горідько, Марина Юріївна
Горідько, Руслана Володимирівна
 
Subject методи
покращення
ефективна робота
служби аеропорту
method
improving
efficient operation
airport services
 
Description Для більшої пропускної спроможності аеропорту, застосовується велика кількість різних технологічних і організаційних методів виконання операцій реєстрації квитків і оформлення багажу пасажирів перед польотом. Впровадження систем і засобів механізації й автоматизації процесів реєстрації квитків, оформлення й обробки багажу пасажирів дає можливість зареєструвати квиток і оформити багаж біля будь-якої реєстраційної стійки в операційному залі, що значно збільшує пропускну спроможність аеровокзалів, підвищує культуру обслуговування пасажирів [2]. Інтенсивність обслуговування пасажирів на реєстраційних стійках в операційному залі аеровокзалу є однією з найважливіших характеристик, що визначає пропускну спроможність системи наземного обслуговування пасажирів повітряного транспорту та потребує дослідження і вдосконалення методики розміщення та експлуатації.
Сучасний аеропорт має, перш за все, задовольняти потреби населення країни у авіаційних послугах, гарантувати експлуатантам повітряного транспорту, пасажирам, клієнтурі, орендарям та іншим – рівні можливості щодо надання послуг. Повітрянному транспорту, як учаснику економічних процесів, притаманна циклічність функціонування. Зростання і падіння обсягів перевезень залежить не тільки від економічних процесів, а від певних ситуацій, наприклад, криз та негативних наслідків авіаційних подій. На розвиток перевезень повітряним транспортом впливає специфіка аеропортових комплексів, послуги і якість роботи яких фактично складають наземне обслуговування пасажирів.При дослідженні пріоритетності напрямків задоволення потреб клієнтів, фахівці ІАТА дійшли висновку, що переваги має та стратегія розвитку, в центрі якої знаходиться, в першу чергу, пасажир. Тому керівництво найбільших аеропортів активно залучає до реалізації програм з підвищення рівня обслуговування клієнтів весь свій персонал та проводять тренінги, розробляють системи мотивацій, заохочень співробітників і партнерів, від яких залежить якість сервісу.
 
Date 2021-01-18T07:59:34Z
2021-01-18T07:59:34Z
2020-11-16
 
Type Thesis
 
Identifier Шевченко Ю.В., Горідько М.Ю., Горідько Р.В. Методи покращення ефективної роботи служб аеропорту // Міжнародна наукова інтернет-конференція  "Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення" (випуск 53). - Київ, 2020.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45266
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ