Record Details

Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців
 
Creator Побережна, Вікторія
Коваль, Світлана
 
Subject комерціалізація
національна ідентичність
корінні американці
821.09(100)(082) Н35
 
Description Говорячи про сприйняття індіанських культур у сучасному американському суспільстві не можна оминути таке явище як прагнення до комерціалізації корінних жителів континенту будь-яким коштом. Важливе місце тут посідають стереотипізація, коли до Іншого ставляться як до товару, що добре продається і приносить матеріальний зиск. У такий спосіб відбувається не викорінення іншого з-поміж свого, а свідоме подолання інакшості, її нівелювання.
 
Date 2020-05-06T16:27:07Z
2020-05-06T16:27:07Z
2019-05
 
Type Article
 
Identifier Побережна В.О. Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців/Побережна В.О.// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком , 2019. - С.175-176
978-617-7685-68-4
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ