Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців
|
|
Creator |
Побережна, Вікторія
Коваль, Світлана |
|
Subject |
комерціалізація
національна ідентичність корінні американці 821.09(100)(082) Н35 |
|
Description |
Говорячи про сприйняття індіанських культур у сучасному американському суспільстві не можна оминути таке явище як прагнення до комерціалізації корінних жителів континенту будь-яким коштом. Важливе місце тут посідають стереотипізація, коли до Іншого ставляться як до товару, що добре продається і приносить матеріальний зиск. У такий спосіб відбувається не викорінення іншого з-поміж свого, а свідоме подолання інакшості, її нівелювання.
|
|
Date |
2020-05-06T16:27:07Z
2020-05-06T16:27:07Z 2019-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Побережна В.О. Комерціалізація як антагонізм творення національної ідентичності корінних американців/Побережна В.О.// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком , 2019. - С.175-176
978-617-7685-68-4 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42502 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Талком, Київ
|
|