Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії
|
|
Creator |
Федотова, Анастасія Іллівна
|
|
Subject |
дипломна робота
сучасна музична культура музичне виховання українська популярна музика українська пісня музичні тренди соціальні мережі |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: професор, д-р філол. наук Васьків Микола Степанович
Наша країна завжди мала талановитих людей з неймовірними голосами. А наші люди завжди вміли гарно співати. Коли Україна стала незалежною, тді стрімко почала розвиватися українська музика. Наша особиста естрада, яку ще наивають «шоу-бізнес», в Україні пройшла довгий шлях від виконавців – початківців до достатньо успішної та прибуткової індустрії. Виконавці нашої країни відкривали всьому світу талант, який приховувався в серцях та голосах людей України. Багато з тих, хто був початківцем української естради, досі в топі всіх чартів, а хтось уже давно відійшов від сцени. Тоді вже з’явились пісні, які є улюбленцяи у наш час, «вічні та невмирущі» пісні – «Лиш вона» «Плачу Єремії», «Старенький трамвай» «Піккардійської терції», «Мовчати» «Скрябіна», «Лента за лентою», «Ніч яка місячна», «Все буде добре» «Океану Ельзи» та багато інших. Коли в компанії з’являлася гітара і, то весь будинок, а інколи й сусідній, чув найулюбленіші пісні молоді та й не тільки. Масовий занепад музичної промисловості під впливом цифрових технологій протягом майже двох десятків років залишається в центрі уваги як експертів музичної гілки, наприклад, так і широких верств населення. Певна межа була пройдена у 2015 році, коли прибуток від музичних записів у цифровому форматі вперше перевищила прибуток від реалізації музики на тілесних носіях. Незважаючи на деякі причини сповільнення розвитку культури, попит та різноманіття музики продовжує зростати з кожним роком у всьому світу вибуховими темпами. Зараз люди, насамперед молодь, слухають музику скрізь: на вулиці, у громадському транспорті, в автівках, на роботі, в помешканнях тощо. Музика вбудована у повсякденне життя людей в усьому світі як ніколи раніше. А музична промисловість забезпечує музичний ринок продукцією найрізноманітніших музичних жанрів, стилів і напрямків. Початок вітчизняної естради, яка не схожа ні на яку, розпочалась ще за декілька років до незалежності , у 1989 році, 24 вересня у Чернівцях проходив фестиваль вітчизняної музики «Червона рута–89». Їх силоміць виводили за межі стадіону, окремих шанувальників української музики міліціонери виносили на руках. Із протестом проти міліцейського свавілля прямо під час концерту виступили Марія Бурмака та Василь Жданкін. |
|
Date |
2021-01-05T15:04:29Z
2021-01-05T15:04:29Z 2020 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Федотова А.І. Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 78 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44999 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|