Record Details

Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії
 
Creator Федотова, Анастасія Іллівна
 
Subject дипломна робота
сучасна музична культура
музичне виховання
українська популярна музика
українська пісня
музичні тренди
соціальні мережі
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: професор, д-р філол. наук Васьків Микола Степанович
Наша країна завжди мала талановитих людей з неймовірними голосами. А наші люди завжди вміли гарно співати. Коли Україна стала незалежною, тді стрімко почала розвиватися українська музика. Наша особиста естрада, яку ще наивають «шоу-бізнес», в Україні пройшла довгий шлях від виконавців – початківців до достатньо успішної та прибуткової індустрії.
Виконавці нашої країни відкривали всьому світу талант, який приховувався в серцях та голосах людей України. Багато з тих, хто був початківцем української естради, досі в топі всіх чартів, а хтось уже давно відійшов від сцени. Тоді вже з’явились пісні, які є улюбленцяи у наш час, «вічні та невмирущі» пісні – «Лиш вона» «Плачу Єремії», «Старенький трамвай» «Піккардійської терції», «Мовчати» «Скрябіна», «Лента за лентою», «Ніч яка місячна», «Все буде добре» «Океану Ельзи» та багато інших. Коли в компанії з’являлася гітара і, то весь будинок, а інколи й сусідній, чув найулюбленіші пісні молоді та й не тільки.
Масовий занепад музичної промисловості під впливом цифрових технологій протягом майже двох десятків років залишається в центрі уваги як експертів музичної гілки, наприклад, так і широких верств населення. Певна межа була пройдена у 2015 році, коли прибуток від музичних записів у цифровому форматі вперше перевищила прибуток від реалізації музики на тілесних носіях.
Незважаючи на деякі причини сповільнення розвитку культури, попит та різноманіття музики продовжує зростати з кожним роком у всьому світу вибуховими темпами. Зараз люди, насамперед молодь, слухають музику скрізь: на вулиці, у громадському транспорті, в автівках, на роботі, в помешканнях тощо. Музика вбудована у повсякденне життя людей в усьому світі як ніколи раніше. А музична промисловість забезпечує музичний ринок продукцією найрізноманітніших музичних жанрів, стилів і напрямків.
Початок вітчизняної естради, яка не схожа ні на яку, розпочалась ще за декілька років до незалежності , у 1989 році, 24 вересня у Чернівцях проходив фестиваль вітчизняної музики «Червона рута–89». Їх силоміць виводили за межі стадіону, окремих шанувальників української музики міліціонери виносили на руках. Із протестом проти міліцейського свавілля прямо під час концерту виступили Марія Бурмака та Василь Жданкін.
 
Date 2021-01-05T15:04:29Z
2021-01-05T15:04:29Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier Федотова А.І. Проблеми і стратегія поширення сучасної української популярної пісні серед молодіжної аудиторії. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 78 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44999
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ