Record Details

Особливості перекладу німецькомовних рекламних слоганів українською мовою

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості перекладу німецькомовних рекламних слоганів українською мовою
 
Creator Зуєнко, Неля Олександрівна
 
Subject реклама
рекламні слогани
точний переклад
субституція
парафраза
компенсація
821.09(100)(082) H35
 
Description Література
1. Борисов Б.Л. Технология рекламы и PR: Учеб.пособие для вузов / Б. Л. Борисов. – М.: Гранд: Фанр-Пресс, 2001. – 617 с.
2. Стріха М. В. Український художній переклад: між літературою і націєтворенням. - К.: Факт-Наш час, 2006. - 344 с.
3. Шатин Ю.В. Построение рекламного текста. / Ю.В. Шатин. 2-е изд. М.: Бератор-Пресс, 2003. – 128 с.
4. Електронний ресурс. – Режим доступу: http://de.wikipedia.org/wiki/Milka_%28Marke%29
5. Електронний ресурс. – Режим доступу: http://www.confcontact.com/2012_10_24/5_galema.htm
Переклад німецькомовної реклами є важливим у контексті сучасної теорії комунікації. На українському ринку товарів та послуг станом на сьогодні спостерігається вагома частка товарів, експортованих саме з Німеччини та німецькомовних країн. Відповідно, існує попит на переклад вихідних маркетингових
матеріалів з німецької мови. Інтерес науковців викликають також своєрідні механізми впливу на покупця й спонукання його до дій за допомогою реклами та влучно скомпонованих слоганів. Це вкотре доводить силу слова та високий рівень значимості мови для когнітивних процесів та власне життя людини у контексті сьогодення, так і минулих часів. Рекламний текст, що базується на використанні мовних засобів
усіх рівнів, беззаперечно, має значний вплив як на побудову нових стереотипів серед суспільства, так і на утвердження позицій попередніх уявлень, а також на спосіб та стиль життя, їх формування. Б. Л. Борисов у своїй роботі зазначає, що «Реклама – це частина культури, спресований образ сучасності, вона акумулює почуття і досвід усього суспільства».
 
Date 2020-05-27T12:04:39Z
2020-05-27T12:04:39Z
2019-05
 
Type Article
 
Identifier Зуєнко Н.О. Особливості перекладу німецькомовних рекламних слоганів українською мовою // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком, 2019. – С. 230-233
978-617-7685-68-4
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43039
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ