Record Details

Особливості контенту для молодіжної аудиторії в Youtube та Instagram

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості контенту для молодіжної аудиторії в Youtube та Instagram
 
Creator Загородня, Ксенія Дмитрівна
 
Subject дипломна робота
соціальні мережі
молодіжна аудиторія
контент
користувачі
блогери
платформа
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: професор, д-р філол. наук Владимиров Володимир Михайлович
Мета дослідження: дослідження особливостей контенту для для молодіжної аудиторії в YouTube та Instagram.
Досягнення мети передбачає виконання таких завдань:
• дослідити специфіку соціальної мережі Youtube в Україні;
• дослідити специфіку соціальної мережі Instagram в Україні;
• визначити особливості контенту в цих мережах для молодіжної
аудиторії.
Об’єкт дослідження – соціальні мережі (YouTube, Instagram).
Предмет дослідження – молодіжний контент в соціальних мережах. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження обрані наступні
методи дослідження.
Метод контент-аналізу: це формалізований метод вивчення текстової та
графічної інформації, що полягає в перекладі досліджуваної інформації в кількісні показники та її статистичної обробки. Характеризується великою строгістю, систематичністю. Цей метод є головним для дослідження, тому що цей метод дає змогу проаналізувати контент та виокремити найважливіші особливості.
Метод суцільного моніторингу обран для того, щоб власноруч дослідити визначені соціальні мережі.
Процедура експерименту полягає в дослідженні контенту популярних Youtube-каналів та Instagram-акаунтів, визначенні головних особливостей контенту; проведенні глибинного інтерв’ю з цільовою аудиторією та на основі результатів створення контенту.
 
Date 2021-01-05T14:07:33Z
2021-01-05T14:07:33Z
2020
 
Type Learning Object
 
Identifier Загородня К. Д. Особливості контенту для молодіжної аудиторії в Youtube та Instagram. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 73 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44995
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ