Особливості контенту для молодіжної аудиторії в Youtube та Instagram
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості контенту для молодіжної аудиторії в Youtube та Instagram
|
|
Creator |
Загородня, Ксенія Дмитрівна
|
|
Subject |
дипломна робота
соціальні мережі молодіжна аудиторія контент користувачі блогери платформа |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: професор, д-р філол. наук Владимиров Володимир Михайлович
Мета дослідження: дослідження особливостей контенту для для молодіжної аудиторії в YouTube та Instagram. Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: • дослідити специфіку соціальної мережі Youtube в Україні; • дослідити специфіку соціальної мережі Instagram в Україні; • визначити особливості контенту в цих мережах для молодіжної аудиторії. Об’єкт дослідження – соціальні мережі (YouTube, Instagram). Предмет дослідження – молодіжний контент в соціальних мережах. Методи дослідження. Для досягнення мети дослідження обрані наступні методи дослідження. Метод контент-аналізу: це формалізований метод вивчення текстової та графічної інформації, що полягає в перекладі досліджуваної інформації в кількісні показники та її статистичної обробки. Характеризується великою строгістю, систематичністю. Цей метод є головним для дослідження, тому що цей метод дає змогу проаналізувати контент та виокремити найважливіші особливості. Метод суцільного моніторингу обран для того, щоб власноруч дослідити визначені соціальні мережі. Процедура експерименту полягає в дослідженні контенту популярних Youtube-каналів та Instagram-акаунтів, визначенні головних особливостей контенту; проведенні глибинного інтерв’ю з цільовою аудиторією та на основі результатів створення контенту. |
|
Date |
2021-01-05T14:07:33Z
2021-01-05T14:07:33Z 2020 |
|
Type |
Learning Object
|
|
Identifier |
Загородня К. Д. Особливості контенту для молодіжної аудиторії в Youtube та Instagram. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 73 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44995 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|