Record Details

Процеси управління якістю послуг на газотранспортних підприємствах

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Процеси управління якістю послуг на газотранспортних підприємствах
 
Creator Шурубура, Євгеній Андрійович
 
Subject якість
газотранспортна система
процес
управління
показники
відповідність
ефективність
вдосконалення
дипломна робота
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: к.т.н., доц. - Мельник Володимир Борисович
У роботі проаналізовано сучасний стан газотранспорної системи України. Згідно з ДСТУ ISO 9001 під “процесним підходом” розуміють застосування у межах організації системи процесів разом з їх визначенням та взаємодіями, а також управління ними.
У діючих нормативних документах питання застосування процесного підходу в інтегрованих системах керування, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001, розглядаються недостатньо повно, неоднозначно, та не враховують особливості газотранспортної галузі. Це не дозволяє сформулювати чіткі вимоги до процесів інтегрованої системи управління якістю та довкіллям ПАТ “Укртрансгаз” Застосування процесного підходу в ДК „Укртрансгаз” дозволить:
- планувати на всіх рівнях поліпшення якості послуг та стану довкілля;
- визначити види діяльності та їх показники, які дозволяють досягти встановлені цілі та задовольнити вимоги споживачів;
- забезпечити безперервний контроль над зв’язками окремих процесів у межах системи процесів, а також над їхніми сполученням та взаємодією; - контролювати результати, оцінювати ефективність та постійно поліпшувати процеси на основі даних об’єктивних вимірювань.
 
Date 2021-02-17T09:00:08Z
2021-02-17T09:00:08Z
2020-12
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/47194
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ