Radio and industrial noise effect on accuracy characteristics of aviation navigation-landing radio equipment
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Radio and industrial noise effect on accuracy characteristics of aviation navigation-landing radio equipment
Влияние радиотехнических и индустриальных помех на точностные характеристики авиационной навигационно-посадочной радиоаппаратуры ВПЛИВ РАДІОТЕХНІЧНИХ ТА ІНДУСТРІАЛЬНИХ ЗАВАД НА ТОЧНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АВІАЦІЙНОЇ НАВІГАЦІЙНО-ПОСАДКОВОЇ РАДІОАПАРАТУРИ |
|
Creator |
Кондрашов, В.И.
Форостян, В.Ю. Осипчук, А.А. |
|
Subject |
—
— — — бортовая радиоаппаратура; помехи; сигнал; чувствительность |
|
Description |
In the article the techniques the techniques and researches results of high-frequency channel circuits of onboard aircraft navigation-landing metre-frequency range radio-apparatuses are represented. The recommendations on their construction with requirement of international documents ARINC and aircraft airworthiness standards NLGS-3 are given in the article.
Приведены методики и результаты исследований высокочастотных трактов бортового навигационно-посадочной аппаратуры метрового диапазона частот. Даны рекомендации по их построению на основе международных рекомендаций «ARINC» и Норм летной годности самолетов НЛГС-3. Наведено методики та результати досліджень високочастотних трактів бортової навігаційно-посадкової апаратури метрового діапазону частот. Подано рекомендації щодо їх побудови на основі міжнародних рекомендацій «ARINC» та Норм летной годности самолетов НЛГС-3. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2009-07-02
|
|
Type |
—
— — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/721
10.18372/1990-5548.21.721 |
|
Source |
Electronics and Control Systems; Том 3, № 21 (2009)
Электроника и системы управления; Том 3, № 21 (2009) Електроніка та системи управління; Том 3, № 21 (2009) |
|
Language |
ru
|
|
Coverage |
—
— — |
|