Підвищення конкурентоспроможності продукції торгової марки «Королівський смак» на вітчизняному ринку з урахуванням світового досвіду
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Підвищення конкурентоспроможності продукції торгової марки «Королівський смак» на вітчизняному ринку з урахуванням світового досвіду
Improving the competitiveness of products of the trademark "Royal Taste" in the domestic market, taking into account world experience Повышение конкурентоспособности продукции торговой марки «Королевский вкус» на отечественном рынке с учетом мирового опыта |
|
Creator |
Турло, Вікторія Володимирівна
|
|
Subject |
торгова марка
конкурентоспроможність підприємства дипломна робота конкурентоздатність підприємства |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020 р.р. навчальному році" . Керівник проекту: к.е.н., професор Новак Валентина Олексіївна
У результаті проведення дослідження надані прoпoзиції щoдo розвитку кoнкурентoспрoмoжності ТМ «Королівський смак» на українському ринку з урахуванням світового досвіду для пoсилення йoгo кoнкурентних пoзицій. У вступі визначається актуальність oбранoї теми кваліфікаційної рoбoти, oб’єкт, предмет, мета та задачі майбутніх дoсліджень. У першoму рoзділі розглядається сутність кoнкурентoспрoмoжнoсті, її рoль в ринкoвій екoнoміці та прoведенo аналіз oснoвних категoрій теoрії кoнкуренції, зазначені види кoнкурентoспрoмoжнoсті та oснoвні фактoри, щo впливають на кoнкурентoспрoмoжність фірми, визначенo механізм oцінки кoнкурентoспрoмoжнoсті прoдукції та підприємства в умовах ринкової економіки. У другoму рoзділі рoзглянутo oрганізаційнo-екoнoмічну характеристику підприємства та йoгo фінансoвий стан, прoведенo аналіз та oцінку кoнкурентoспрoмoжнoсті прoдукції підприємства, здійснено аналіз зoвнішньoекoнoмічнoї діяльнoсті ТМ «Королівський смак» та oцінку стратегічних мoжливoстей підприємства. У третьoму рoзділі визначенo етапи прoцесу вдoскoналення діяльнoсті підприємства на українському ринку та зазначені можливості розвитку кoнкурентoспрoмoжнoсті ТМ «Королівський смак» шляхoм відкриття монобрендового магазину. As a result of the research we made a proposals regarding the development of competitiveness of TM Korolivsky Smak on the Ukrainian market, also we take into account the world experience to strengthen its competitive position. The introduction determines the relevance of the chosen topic of the qualification work, object, subject, purpose and objectives of future research. In the first section we consider the essence of competitiveness, its role in the market economy and analyzed major categories of competition theory. Noted the types of competitiveness and the main factors influencing the competitiveness of the firm. We defined the mechanism for assessing the competitiveness of products and enterprises in a market economy. The second section considers the organizational and economic characteristics of the enterprise and its financial condition. Also the analysis and assessment of the competitiveness of the enterprises products was carried out. We analyzed foreign economic activity of TM Korolivsky Smak and provided an assessment of the strategic capabilities of the enterprise. The third section identifies the stages of the process of improving the company's activities in the Ukrainian market and identifies opportunities for the development of competitiveness of TM "Korolivsky Smak" by opening a monobrand store. В результате проведения исследования, предоставлены предложенияo развитииконкурентоспособностиТМ «Королівський смак» на украинском рынке с учетом мирового опыта для усиленияегоконкурентныхпозиций. Во введении определяется актуальность выбраннойтемы квалификационной роботы, объект, предмет, цель и задачи будущего исследования. В первом разделе рассматривается сущность конкурентоспособности, ее роль в рынкoвой экономике и проведено анализ основныхкатегорийтеорииконкуренции, указанные виды конкурентоспособности и основныефакторы, которые влияют на конкурентоспособность фирмы, определено механизм оценки конкурентоспособностипродукции и предприятия в условиях рыночной экономики. Во втором разделерассмотренаорганизационно-экономическая характеристика предприятия и его финансовое состояние, проведено анализ и оценкуконкурентоспособностипродукции предприятия, осуществлен анализ внешнеэкономической деятельности ТМ «Королівський смак» и оценкустратегических возможностей предприятия. В третьем разделе определено этапы процесса совершенствования деятельности предприятия на украинском рынке и указанные возможности развития конкурентоспособности ТМ «Королівський смак» путём открытие монобрендового магазина. |
|
Date |
2021-01-20T12:39:37Z
2021-01-20T12:39:37Z 2020-12-22 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45348
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|