Record Details

Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами
 
Creator Горбенко, Світлана
 
Subject соціальні ролі
освіта
особливі потреби
школярі
 
Description Теоретичний аналіз сучасного стану розробки проблеми навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребамисвідчить про актуальність дослідження засвоєння та виконання ними соціальних ролей. У цьому плані найважливіше значення для учнів є виконання ролі школяра. Водночас, на ефективність виконання ролі школяра накладає значний відбиток неофіційний статус у системі міжособистісних стосунків. Практичне виконання соціальних ролей визначається як рольова поведінка особистості.
 
Date 2021-04-01T13:59:13Z
2021-04-01T13:59:13Z
2020-03-26
 
Type Article
 
Identifier Горбенко С. Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 67-72
978-966-1670-47-1
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49234
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ