Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами
|
|
Creator |
Горбенко, Світлана
|
|
Subject |
соціальні ролі
освіта особливі потреби школярі |
|
Description |
Теоретичний аналіз сучасного стану розробки проблеми навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребамисвідчить про актуальність дослідження засвоєння та виконання ними соціальних ролей. У цьому плані найважливіше значення для учнів є виконання ролі школяра. Водночас, на ефективність виконання ролі школяра накладає значний відбиток неофіційний статус у системі міжособистісних стосунків. Практичне виконання соціальних ролей визначається як рольова поведінка особистості.
|
|
Date |
2021-04-01T13:59:13Z
2021-04-01T13:59:13Z 2020-03-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горбенко С. Психологічні особливості виконання соціальних ролей учнями з особливими освітніми потребами // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.М.Ічанської. – К. : ТОВ «Альфа-ПІК», 2020. – С. 67-72
978-966-1670-47-1 https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/49234 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|