Record Details

Розробка та дослідження системи керування закрилками середньомагістрального пасажирського літака зі злітною масою 40 тонн

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розробка та дослідження системи керування закрилками середньомагістрального пасажирського літака зі злітною масою 40 тонн
 
Creator Столяренко, Дмитро Олександрович
 
Subject дипломна робота
блок керування та контролю закрилками
система керування закрилками
карданний вал
система керування загальнолітаковим обладнанням
закрилки
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Бутько Володимир Степанович
Дипломна робота присвячена розгляду принципів побудови системи керування закрилками сучасних середньомагістральних
пасажирських літаків. Розглянуті можливі варіанти конфігурації даної системи. Викладено фундаментальні положення про систему керування закрилками і літаком вцілому. Обрано літак прототип для проектування системи керування закрилками. Для цього розглянуто чотири варіанти літаків, порівняна конструкція їх систем керування закрилками, виявлені переваги системи літака Ан-148 відносно інших прототипів. Наведена інформація про розробку літака-прототипу, відомості про особливості його конструкції. Описано склад системи керування закрилками, її конструкція, робота у штатних і нештатних ситуаціях.
Наведені вимоги, що висуваються нормативними документами до різних
аспектів роботи системи керування закрилками.
Показано можливості уведення новітніх рішень у склад системи керування закрилками, що проектується, з
метою покращення її експлуатаційних характеристик, характеристик живучості,
зменшення вірогідності відмов, маси. Описані конструктивні рішення, що
наводяться у статтях сучасних науковців, проаналізована можливість введення
змін у конструкцію системи керування закрилками. Обґрунтована необхідність
залишення конструктивної схеми системи, як вона є, вводячи зміни у
конструкцію трансмісійних валів зі зміною їх матеріалу, а також зміну матеріалу
для вилок та хрестовин карданів. Проведено міцнісний розрахунок за допомогою
системи автоматичного проектування SolidWorks, що показує відповідність
спроектованих валів вимогам міцності, а також зменшення маси конструкції.
Викладені теоретичні аспекти підбору матеріалу, а також запропонована сучасна
технологія виготовлення валів з композитного матеріалу.
 
Date 2021-02-12T09:41:16Z
2021-02-12T09:41:16Z
2020-12-21
 
Type Thesis
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46957
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ