Record Details

Теоретичні передумови навчання читання англомовних художніх текстів у ВНЗ

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Теоретичні передумови навчання читання англомовних художніх текстів у ВНЗ
 
Creator Долматова, Марина Петрівна
 
Subject англомовні художні тексти
художній текст
іноземна мова
ВНЗ
навчання
читання
821.09(100)(082) Н35
 
Description Література 1. Вдовіна Т.О. Методика навчання майбутніх учителів іноземної мови читання англійських художніх текстів: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Київський національний лінгвістичний університет. – К., 2003. – 282с. 2. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Колектив авторів під керівництвом С.Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 1999. – 320 с.
Процес навчання студентів є системою, в якій значне місце посідає читання художніх текстів, оскільки саме читання іноземною мовою сприяє формуванню та вихованню активної особистості; формує світогляд майбутнього фахівця як систему наукових поглядів на світ та місце в ньому; підвищує його загальну культуру. Займаючи чільне місце в методиці викладання іноземних мов у вищій школі, проблема навчання читання оригінальних художніх творів пов’язана з такими аспектами процесу іншомовного читання: розглядом читання як засобу розширення мовних знань студентів з метою вдосконалення усного мовлення (Ю.Борисов, В.Важеніна, Е.Вильялон, В.Матвейченко, С.Тер-Минасова), із застосуванням естетико-стилістичного аналізу художнього тексту (Т.Ніфака), з відбором художніх творів (Т.Левіна, Т.Михайлюкова, Н.Селиванова, Л.Смєлякова, Н.Трубіцина), зі смисловою інтерпретацією літературного твору (О.Дупленко, М.Вавилова), з удосконаленням уміння читати (Н.Коряковцева, Н.Шарова, Ph.Prowse, М.Swan, M.West). Основою організації процесу читання, під якою розуміється діяльність суб’єкта по оволодінню узагальненими способами дій, скерованих на його саморозвиток на основі вирішення спеціально поставлених викладачем навчальних задач та через навчальні дії, є особистісно-діяльнісний підхід, який передбачає врахування особливостей суб’єкта, в конкретному випадку – рівень розвитку читацької компетенції студентів вищої школи. Об’єктом навчання при даному підході є мовленнєва діяльність, тобто читання. Змістом навчання читання художніх текстів є знання, навички та уміння, необхідні для здійснення діяльності читання.
 
Date 2020-07-20T11:19:12Z
2020-07-20T11:19:12Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Долматова М.П. Теоретичні передумови навчання читання англомовних художніх текстів у ВНЗ // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.221-223
978-617-7397-78-5
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44085
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ