Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії
|
|
Creator |
Лопушанська, Каріна Михайлівна
|
|
Subject |
дипломна робота
психологічне благополуччя психологічне благополуччя співробітників в період пандемії модель корпоративної культури корпоративна культура |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи:канд. психол. н., доцент Сечейко Олена Віталіївна
Дипломна робота містить викладення теоретико-методологiчних засад корпоративної культури як чинника психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. Дослідження корпоративної культури співробітників рекламних агенцій в період пандемі посприяло створенню тренінгу підвищення психологічного благополуччя співробітників. |
|
Date |
2021-01-19T12:06:52Z
2021-01-19T12:06:52Z 2020-12 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Лопушанська К. М. Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри авіаційної психології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 100 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45311 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|