Record Details

Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії
 
Creator Лопушанська, Каріна Михайлівна
 
Subject дипломна робота
психологічне благополуччя
психологічне благополуччя співробітників в період пандемії
модель корпоративної культури
корпоративна культура
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи:канд. психол. н., доцент Сечейко Олена Віталіївна
Дипломна робота містить викладення теоретико-методологiчних засад корпоративної культури як чинника психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. Дослідження корпоративної культури співробітників рекламних агенцій в період пандемі посприяло створенню тренінгу підвищення психологічного благополуччя співробітників.
 
Date 2021-01-19T12:06:52Z
2021-01-19T12:06:52Z
2020-12
 
Type Other
 
Identifier Лопушанська К. М. Корпоративна культура як чинник психологічного благополуччя співробітників рекламних агенцій в період пандемії. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри авіаційної психології. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 100 с.
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45311
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ