Record Details

Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону
Маркетинг территорий - инструмент формирования имиджа региона
Territorial marketing - image registration formation tool
 
Creator Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Рубан, Ірина Володимирівна
Ruban, Iryna
 
Subject імідж територій
територіальний маркетинг
економічний розвиток
комунікаційні елементи
имидж территорий
территориальный маркетинг
экономическое развитие
коммуникационные элементы
image of territories
territorial marketing
economic development
communication elements
339.138(045)
 
Description Маркетинг територій являє собою ідею та філософію розвитку території, яка може задовольнити потреби та очікування цільових ринків. Тобто маркетинг територій визначає, які ресурси є в розпорядженні регіонів-конкурентів, і пошук способів розподілу та позиціонування свого регіону таким чином, щоб виділятися у свідомості цільової аудиторії. Наразі маркетинг територій стає реальним і надзвичайно важливим елементом для формування іміджу. Відбувається це у зв'язку з швидкими темпами розвитку значення інформації для забезпечення конкурентних переваг. Імідж території, її репутація у вітчизняних і зарубіжних суспільно-політичних і ділових колах стають ключовими чинниками в просуванні загальнодержавних, регіональних, зовнішньоекономічних і політичних проектів. Тому підтримка і розвиток маркетингу територій є актуальнм питанням сьогодення, для формування позитивного ставлення.
У статті висвітлено питання іміджу територій та проблема розширення можливостей регіону в сфері зовнішньоекономічної діяльності. Розглянуто функції, які виконує імідж територіальної одиниці, визначено основні комунікаційні елементи та найбільш ефективні з них для формування іміджу певної території.
В статье освещены вопросы имиджа территорий и проблема расширения возможностей региона в сфере внешнеэкономической деятельности. Рассмотрены функции, которые выполняет имидж территориальной единицы, определены основные коммуникационные элементы и наиболее эффективные из них для формирования имиджа определенной территории.
The article deals with the issue of the image of territories and the problem of expanding the region's capabilities in the field of foreign economic activity. The functions that perform the image of the territorial unit are considered, the main communication elements and the most effective ones are defined for forming the image of a certain territory.
 
Date 2021-01-26T08:08:25Z
2021-01-26T08:08:25Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Шевченко А.В., Рубан І.В. Маркетинг територій – інструмент формування іміджу регіону / Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць // Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2017. - Вип. № 10 (197) - с. 107- 111
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45456
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ