Record Details

Розвиток розумових вмінь вищого порядку під час аудіювання іншомовних текстів

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Розвиток розумових вмінь вищого порядку під час аудіювання іншомовних текстів
 
Creator Шевченко, Світлана Іванівна
 
Subject аудіювання
іншомовні тексти
мовленнєва діяльність
розумові вміння вищого порядку
розумові вміння нижчого порядку
слух
821.09(100)(082) Н35
 
Description Література 1. Anderson L.W., David R. Krathwohl, et al (Eds.) Taxonomy of Learning, Teaching and Assessing: A Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. – Allyn & Bacon, Boston, MA (Pearson Education Group), 2000. – 336 p. 2. Hughes J. Critical Thinking in the Language Classroom. – ELi, 2014. – 27 p. http://www.elipublishing.org/Critical_ThinkingENG.pdf.
Вміння сприймати іншомовні висловлювання на слух є важливою складовою мовленнєвої компетентності, без якої неможливо сформувати комунікативну компетентність особистості. Аудіювання є рецептивним видом мовленнєвої діяльності, тому всі процеси, які відбуваються у свідомості слухача залишаються поза спостереженням. Традиційний підхід до навчання аудіювання включає три етапи: дотекстовий (Pre Listening), текстовий (While Listening) та післятекстовий (After Listening). На кожному з них виконується певний комплекс вправ. Згідно з оновленою версією таксономії Б.Блума, всі вправи поділяються на дві групи: ті, що розвивають розумові вміння нижчого порядку (LOTS) та ті, що спрямовані на розвиток вмінь вищого порядку (HOTS).
 
Date 2020-07-20T08:24:39Z
2020-07-20T08:24:39Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Шевченко С.І. Розвиток розумових вмінь вищого порядку під час аудіювання іншомовних текстів // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.209-211
978-617-7397-78-5
http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44078
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Талком, Київ
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ