Розвиток розумових вмінь вищого порядку під час аудіювання іншомовних текстів
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Розвиток розумових вмінь вищого порядку під час аудіювання іншомовних текстів
|
|
Creator |
Шевченко, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
аудіювання
іншомовні тексти мовленнєва діяльність розумові вміння вищого порядку розумові вміння нижчого порядку слух 821.09(100)(082) Н35 |
|
Description |
Література 1. Anderson L.W., David R. Krathwohl, et al (Eds.) Taxonomy of Learning, Teaching and Assessing: A Revision of Bloom’s Taxonomy of Educational Objectives. – Allyn & Bacon, Boston, MA (Pearson Education Group), 2000. – 336 p. 2. Hughes J. Critical Thinking in the Language Classroom. – ELi, 2014. – 27 p. http://www.elipublishing.org/Critical_ThinkingENG.pdf.
Вміння сприймати іншомовні висловлювання на слух є важливою складовою мовленнєвої компетентності, без якої неможливо сформувати комунікативну компетентність особистості. Аудіювання є рецептивним видом мовленнєвої діяльності, тому всі процеси, які відбуваються у свідомості слухача залишаються поза спостереженням. Традиційний підхід до навчання аудіювання включає три етапи: дотекстовий (Pre Listening), текстовий (While Listening) та післятекстовий (After Listening). На кожному з них виконується певний комплекс вправ. Згідно з оновленою версією таксономії Б.Блума, всі вправи поділяються на дві групи: ті, що розвивають розумові вміння нижчого порядку (LOTS) та ті, що спрямовані на розвиток вмінь вищого порядку (HOTS). |
|
Date |
2020-07-20T08:24:39Z
2020-07-20T08:24:39Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко С.І. Розвиток розумових вмінь вищого порядку під час аудіювання іншомовних текстів // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.209-211
978-617-7397-78-5 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44078 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Талком, Київ
|
|