ANALYSIS OF FREE ROUTE AIRSPACE AND PERFORMANCE BASED NAVIGATION IMPLEMENTATION IN THE EUROPEAN AIR NAVIGATION SYSTEM
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALYSIS OF FREE ROUTE AIRSPACE AND PERFORMANCE BASED NAVIGATION IMPLEMENTATION IN THE EUROPEAN AIR NAVIGATION SYSTEM
Анализ внедрения концепций воздушного пространства свободных маршрутов и навигации, основанной на характеристиках, в европейской аэронавигационной системе Аналіз упровадження концепцій повітряного простору вільних маршрутів та навігації, заснованої на характеристиках, у європейській аеронавігаційній с |
|
Creator |
Pavlova, Svetlana; National Aviation University
Zadorozhnia, Alina; National Aviation University |
|
Subject |
—
Air Traffic Management; capacity; cost-efficiency; environment; EUROCONTROL; Free Route Airspace; ICAO; Performance based navigation; RNAV; safety 656.7.01:061.25 (100):(061.1 ЄС) (045) — безопасность полетов; воздушное пространство свободных маршрутов; Евроконтроль; зональная навигация; ИКАО; навигация, основанная на характеристиках; окружающая среда; пропускная способность, экономичность 656.7.01:061.25 (100):(061.1 ЄС) (045) — безпека польотів; економічність; Євроконтроль; зональна навігація; ІКАО; навігація, заснована на характеристиках; навколишнє середовище; повітряний простір вільних маршрутів; пропускна спроможність 656.7.01:061.25 (100):(061.1 ЄС) (045) |
|
Description |
European Air Traffic Management system requires continuous improvements as air traffic is increasingday by day. For this purpose it was developed by international organizations Free Route Airspace and PerformanceBased Navigation concepts that allow to offer a required level of safety, capacity, environmental performance alongwith cost-effectiveness. The aim of the article is to provide detailed analysis of Free Route Airspace and PerformanceBased Navigation implementation status within European region including Ukrainian air navigation system.
Рассмотрены вопросы обеспечения безопасности полетов, повышения пропускной способности иэкономической эффективности, уменьшения воздействия интенсивности воздушного движения наокружающую среду. Проанализированы разработанные международными организациями концепциивоздушного пространства свободных маршрутов и навигации, основанной на характеристиках, в европейскомрегионе и украинской аэронавигационной системе. Из результатов анализа статистических данных видно, что12,5 % стран-членов Евроконтроля внедрили концепцию воздушного пространства свободных маршрутов вверхнем воздушном пространстве полностью, 17,5 % стран-членов Евроконтроля (Польша, Хорватия, Сербия, Чехия, Австрия, Германия и Финляндия) частично. В соответствии с данными Международной организациигражданской авиации показано, что шесть государств установили процедуры, предусмотренные навигацией,основанной на характеристиках, для более чем 50 % взлетно-посадочных полос, пять государств внедрили этипроцедуры только для некоторых аэродромов. Розглянуто питання забезпечення безпеки польотів, підвищення пропускної спроможності та економічної ефективності, зменшення впливу інтенсивності повітряного руху на навколишнє середовище. Проаналізова норозроблені міжнародними організаціями концепції повітряного простору вільних маршрутів та навігації, заснованої на характеристиках, у європейському регіоні та українській аеронавігаційній системі. Із результатіваналізу статистичних даних видно, що 12,5% країн-членів Євроконтролю впровадили концепцію повітряногопростору вільних маршрутів у верхньому повітряному просторі повністю, 17,5 % країн-членів Євроконтролю(Польща, Хорватія, Сербія, Чехія, Австрія, Німеччина та Фінляндія) частково. За даними Міжнародноїорганізації цивільної авіації показано, що шість країн упровадили процедури навігації, заснованої нахарактеристиках, для більш ніж 50 % злітно-посадкових смуг, п’ять країн упровадили ці процедури лише длядеяких аеродромів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-12-15
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/7583
10.18372/2306-1472.61.7583 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 61, № 4 (2014); 28-35
Вестник Национального авиационного университета; Том 61, № 4 (2014); 28-35 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 61, № 4 (2014); 28-35 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|