Інформаційне середовище дистанційного навчання на базі хмарних технологій Google у КФКТЕ НАУ
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Інформаційне середовище дистанційного навчання на базі хмарних технологій Google у КФКТЕ НАУ
|
|
Creator |
Бєловол, Віолетта Вячеславівна
|
|
Subject |
дипломна робота
інформаційна система освітня платформа хмарні технології он-лайн ресурси дистанційне навчання електронна стсистема |
|
Description |
Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., дoцент Хoлявкіна Тетяна Вoлoдимирівна На сучасному етапі життя інформаційні технології розвиваються дуже стрімко. Програмні середовища та платформи стають потужнішими і зручнішими, а також значно доступнішими для користувачів завдяки активному розвитку хмарних технологій. Сьогодні хмарні технології мають дуже велику популярність серед користувачів по всьому світу, починаючи від малого школяра до великого підприємця і власника бізнесу. Все це зумовлено тим, що величезна кількість он-лайн сервісів здатні замінити сотні програм, які потрібно додатково встановлювати на комп’ютер і витрачати на них системні ресурси. Реалії сьогодення почали диктувати нові правила використання інформаційних платформ. Коли по всьому світу було вимушено запроваджено дистанційну роботу і освіту, виникало питання, яким чином налагодити процес налагодженого зв’язку у такому режимі. Усі навчальні заклади України почали використовувати різноманітні електронні ресурси, починаючи від звичайних месенджерів, закінчуючи електронною поштою та дорого-вартісними платформами для дистанційного навчання. Дана проблема виникла через те, що у навчальних закладах відсутня внутрішня електронна система, яка б дозволила проводити викладацьку діяльність. Використання в одному навчальному закладі різних платформ для навчання та використання різних методів викладки матеріалу, а саме: надсилання лекцій через соціальні мережі, на електронну пошту, звітування через не офіційно зареєстровані Google Classroom – спричиняє велике навантаження на психологічно – емоційний стан студентів, учнів, учасників. Для уникнення цього, потрібно використовувати стандартизоване інформаційне середовище, яке має зручний і зрозумілий інтерфейс, забезпечує збереження особистої безпеки користувачів, а також запобігає витокам інформації за його межі. Потрібно звертати увагу на те, що при використанні електронних ресурсів для навчання студентів, адміністрація та викладачі несуть відповідальність за його інформаційну безпеку. Особливо це стосується неповнолітніх користувачів. У зв’язку з цим, потрібно використовувати закриті платформи, у налаштуваннях до яких, можна прописати правила, які забороняють спамові та вірусні повідомлення. Перехід на дистанційну освітню роботу через особисті акаунти студентів та викладачів не розглядається, адже корпорація Google забороняє використовувати свої освітні платформи та додатки для навчання зі звичайних акаунтів. Це відбувається через те, що корпорація не може нести відповідальність за збереження інформаційної безпеки, а також запобіганню викрадення особистих наукових робіт викладачів та студентів за межами офіційного інформаційного середовища. Таким чином необхідно підібрати доцільне рішення для вирішення даного питання. Актуальність теми: Через сучасний епідеміологічний стан більшість країн в цьому перейшли на дистанційне навчання. Його реалізують створенням умов для абсолютної дистанційної освіти, а також для комбінованої освіти. Для того щоб реалізувати дану методику навчання усі освітні заклади світу розгорнули платформи для дистанційного навчання, які базуються на використанні хмарних технологій. Але на теренах України процес діджиталізації розвивається досить повільно, і освітні платформи використовуються у малій кількості навчальних закладів. Саме тому виникла проблема навчання студентів за допомогою однієї визначеної платформи, а це в свою чергу накладає відбиток на якості навчального процесу. Саме для вирішення цієї проблеми було вирішено обрати дану тему для написання дипломної роботи. Мета і завдання виконання дипломної роботи: У процесі роботи над даною дипломною роботою необхідно дослідити інформаційні середовища для реалізації дистанційного навчання. Перед впровадженням системи у роботу навчального закладу, потрібно провести її детальне налаштування, розробити внутрішню модель та створити внутрішні електронно-інформаційні правила у структурі системи, аби забезпечити інформаційну безпеку користувачів, студентів та усіх матеріалів, що будуть завантажуватися на її електронні ресурси. Завданням даної дипломної роботи є ефективне налаштування інформаційної системи та впровадження її у коледжі. Об’єкт дослідження: у даній дипломній роботі представлено дослідження хмарних технологій Google. Предмет дослідження: предметом дослідження є платформа Google Workspace for Education (G Suite for Education). Методи дослідження: під час дослідження було використано графічні методи моделювання організаційних підрозділів. |
|
Date |
2021-01-13T10:01:56Z
2021-01-13T10:01:56Z 2020-12-24 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45177
|
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|