Record Details

Вдосконалення маркетингової стратегії Авіакомпанії Azur Air Ukraine

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Вдосконалення маркетингової стратегії Авіакомпанії Azur Air Ukraine
Improving the marketing strategy of Azur Air Ukraine
 
Creator Аль-Маяхі, Алі Абед-Хамза
 
Subject дипломна робота
graduate work
авіація
авіаційний ринок
клієнт
маркетинг
маркетингова діяльність
маркетингове середовище
пасажир
перевезення
послуга
споживач
стратегія
aviation
aviation market
client
marketing
marketing activities
marketing environment
passenger
transportation
service
consumer
strategy
 
Description Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: д.е.н., проф. Смерічевський Сергій Францович
Нині авіаційна галузь України є однією з найважливіших складових
ринкової економіки нашої держави, і являє собою одну з базових, стратегічно
важливих галузей країни.
На ринку авіаперевезень конкуренція з кожним роком посилюється.
Причиною цього можна назвати щорічний запуск нових рейсів, які
відкриваються авіакомпаніями, тим самим перед споживачами постає
великий вибір авіаперевізників за вибраним напрямком.
Запорукою успішної діяльності та постійного розвитку авіакомпаній є
саме маркетинг, який, з одного боку, ретельно вивчає ринок, попит,
уподобання споживачів та їх потреби, а з іншого – активно впливає на ринок,
попит, формування потреб та на їх уподобання. Саме маркетингова діяльність
є тим необхідним стратегічним елементом, що визначає відносини всередині
компанії та взаємодію з навколишнім середовищем.
Today, the aviation industry of Ukraine is one of the most important components
market economy of our state, and is one of the basic, strategically
important industries of the country.
In the air transportation market, competition is intensifying every year.
The reason for this can be called the annual launch of new flights, which
opened by airlines, thus appearing to consumers
a large selection of airlines in the chosen direction.
The key to successful operation and continuous development of airlines is
it is marketing, which, on the one hand, carefully studies the market, demand,
consumer preferences and needs, and on the other - actively influences the market,
demand, formation of needs and their preferences. It is marketing activities
is a necessary strategic element that determines the relationship within
companies and interaction with the environment.
 
Date 2021-02-11T14:50:57Z
2021-02-11T14:50:57Z
2020-12-20
 
Type Other
 
Identifier https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46768
 
Language uk
 
Format application/pdf
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ